Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deres meninger om dette flyet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har ikke selv flydd dette flyet, men jeg har sett andre FMS-modeller i lufta, og det virker som det er helt greie fly av OK kvalitet. Men kjøp den her hjemme så har du reklamasjonsrett om noe ikke skulle fungere... Bananhobby er utrolig vanskelige dersom du får feil på noe...

    Når det gjelder radio, så får du MYE for pengene dersom du jakter opp en pent brukt Futaba 9c/10c og kjøper deg en 2.4 modul til denne. Jeg har selv gått fra Spektrum til Futaba nå, og er frelst/har sett lyset/hallelujaosv..
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Matsi81 View Post
      Futaba 6JG 2.4GHz S-FHSS 6ch computerradio - elefun.no - Radiostyrt hobby
      Denne fynker bra, stabilt og godt utprøvd kvalitet.

      Eller så har du disse, som faktisk også fungerer: Sendere - Radioutstyr - ThrottleStore.Com
      Den ser bra ut! litt dyr, men det må jeg sikkert regne med om det skal være kvalitet
      Kjøpte akkurat et hisky fbl 100 helikopter fra throttlestore, og da valge jeg computerradio. Den skal visst også være god og kunne brukes i fly. Kan jeg ikke bare bruke denne?

      Comment


      • #18
        Ja, til prisen så er den veldig bra. Billig er den og Men den du har fynker sikkert greit, men spørs om rekkevidden er den beste om det er radioen som følger med Hisky`en. Ta med deg en kompis og ta en fysisk range-test. Gå 100-200 skritt vekk og sjekk respons, og øk avstanden til du er trygg på at du vil bruke den i et fly

        Jeg har selv brukt billig radio fra STM på ett par fly, og det har virka greit for meg...eneste er selvsagt rekkevidde.
        Last edited by Matsi81; 08-04-13, 06:17.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Matsi81 View Post
          Ja, til prisen så er den veldig bra. Billig er den og Men den du har fynker sikkert greit, men spørs om rekkevidden er den beste om det er radioen som følger med Hisky`en. Ta med deg en kompis og ta en fysisk range-test. Gå 100-200 skritt vekk og sjekk respons, og øk avstanden til du er trygg på at du vil bruke den i et fly

          Jeg har selv brukt billig radio fra STM på ett par fly, og det har virka greit for meg...eneste er selvsagt rekkevidde.
          Har fått motakker nå, så skal bare gjøre klart alt og teste rekkevidden

          Comment

          Working...
          X