Unconfigured Ad
Collapse
Første bensin 3D-modell
Collapse
X
-
Tror det skal være greit, har tatt bensinslangen av forgasseren, og da renner det godt med bensin og det stopper ikke før jeg klemmer igjen slangen. Så det virker greit. Kobler på igjen, og slangen blir stående full med bensin og forgasser er godt under tanknivå.Jørn L. S.
T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001 Comment
-
ja er nok greit det da. så lenge du har lufte slangen åpen? ellers blr det jo vakum i tanken å da blir jo bensin stående å stangeComment
-
Jørn L. S.
T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001 Comment
-
Kjøp en starter så kommer den nok.Comment
-
Starter skal være unødvendig på bensinmotorer, jeg bruker aldri det av diverse grunner. Det som er problemet med DLE-30n er choke-spjeldet, i det er det ett hull som er for stort. Resultat er at du ikke får nok vakuum med choke på.
Det finnes mange tråder om dette problemet rundt om. En løsning er å lodde igjen hullet i spjeldetEF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
Starter skal være unødvendig på bensinmotorer, jeg bruker aldri det av diverse grunner. Det som er problemet med DLE-30n er choke-spjeldet, i det er det ett hull som er for stort. Resultat er at du ikke får nok vakuum med choke på.
Det finnes mange tråder om dette problemet rundt om. En løsning er å lodde igjen hullet i spjeldet
MEN nå har jeg starter så da er det ingenting i veien for å skaffe seg en nitro-modell eller to om anledningen byr segJørn L. S.
T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001 Comment
-
Nesten et år siden sist, og fortsatt ikke helt ferdig. Siste hånd på eksos og litt mer innkjøring og justering på bakken er det som skal til før det er klart. Kanskje denne våren?Jørn L. S.
T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001 Comment
-
"Kaprer" tråden her jeg da jeg er i samme "bås" nå. Har fått meg etterhvert mange flytimer og har fløyet en PA Extra260 den siste tiden.. intil en grein snappet den ut av lufta. Ny innkjøpt og klar.
Men, har fått sansen for disse 3D modellene. PA E260 er super artige å fly.. men savner lukten av nitro og motor lyd.. så vurderer å få tak i en større bensin dreven kar... Det er mange produsenter der ute, er det noen tips på hvilke jeg bør se nærmere på?
Liker PA sin lette konstruksjon og bruk av karbon og kunne tenkt meg noe liknende med vingespenn på rundt 1.8-2.2m..--------------------------------------------------------
Joar Larsen
Forus RC ClubComment
-
Pilot, EXTREME FLIGHT, Great Planes er har jo bra modeller som er å få kjøpt her på berget. Har hatt mange av alle disse fabrikatene og de flyr bra stort sett uansett hvilken 3D modell en velger. I den størrelsen du beskriver blir det jo typisk et fly for 30-35 cc motor. En grei størrelse å transportere og samtidig såpass stor at den er grei å fly.Comment
-
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment