Unconfigured Ad

Collapse

Funtana s90 flyging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supra25
    • Sep 2003
    • 1825

hmm....video?!?! Få se!!!!

Fikk min egen gulfugl i lufta igjen igår etter et lite sykebesøk som følge av nevnte avrevne hengsler. Alt var gull igjen nå!! Lot en kompis få teste'n også, og da blei det nesten tidlig høsting av kønnet her også. Kleggen var kulpriten. Ikke bra med sånne på throttlehanda når man er 2m over bakken descending i en grom elevator....
    Odd Sundet
    http://www.imacnorge.no

Comment

• widowmaker
      • Mar 2004
      • 317

En hver funtis flyger med littegrann respekt for seg selv har kornbusker til å pryde fuglen med tenk! Det vitner kun om hårete, rånete og til tider uansvarlig flyging det
      Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

Comment

• Supra25
        • Sep 2003
        • 1825

få se V-I-D-E-O !!!!!
        Odd Sundet

Comment

• joo
          MFN Skribent
          • Nov 2002
          • 6936

Jeg er sylfersk med min nye Pinnacle Studio9 DV/AV så jeg fikk ikke til å lage den i overførbart format...
          Men jeg fikk til å lage 1,5 timer med DVD-opptak fra seilflyuka i Hanstholm i pinsa! Forstår ikke hvordan jeg skal få laget den i nett og lett wma.-format så den kan sendes på mail. Et klipp med bare havrespruten ble jo 6-7 Mb.
          Jeg har dessuten ikke noen steder å laste den opp.

Det nye understellet til wm overbeviste stort i dag, han fikk skrella av en propell så lett som bare det
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• widowmaker
            • Mar 2004
            • 317

Jeg brukte ihvertfall tiden på å fly da jeg var på stripa jeg joo dessuten var det propellen som var dårlig, ikke landinga!!!
            Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

Comment

• Supra25
              • Sep 2003
              • 1825

Sted å laste opp er intet problem...vi slenger'n opp på server'n min.

For å lage Windows Media fil i Studio 9. Når du er ferdig med redigering:

- Gå til "Make movie" og klikk på "Stream"
              - Velg "Windows Media"
              - Klikk på "Settings" og medium kvalitet. Det blir sånn ok uten at fila blir bældiger. Klikk "ok"
              - Klikk så "Create WEb file", velg hvor filen skal lagres og len deg tilbake mens pc'n gjør resten.
              - Send fila til meg på e-post så skal jeg slenge'n ut på web (hvis WM ikke har noe imot det..)
              Odd Sundet

Comment

• widowmaker
                • Mar 2004
                • 317

Neida, sleng ivei. Jeg har noen trumfkort (dvs klipp fra jomfruturen til joo med hans sin funtis fra i vinter )

Comment

• joo
                  MFN Skribent
                  • Nov 2002
                  • 6936

Superb bruksanvisning Supra25!!! Tenk om alt her i livet var så enkelt...

Har klippa i hop takeoffen til wm der han river av stab og understell og innlegget i havreåkeren. Sender den på mail straks sammen med klippet jeg fikk fra wm der jeg er "såvidt" nedenom isen første dagen med Funtis i vinter... Du får klippe så mye du vil. Eneste sanne fryd er skadefryd

Aaaaaah, mimring og videoer, Top Gun på TV2 med full guffe på surrounden så sub`en blåser hybelkaninene i ballistisk bane og jeg kjenner lukta av JetA1... Hovrer i stua med Twisteren min og skjønner at vi har en flott hobby!

Comment

• Supra25
                    • Sep 2003
                    • 1825

ROTFL!!!!!

Makan til flyging.....

Joo: Ser at du har prøvd å fly Funtis som ei depronkjerre fra starten av.

WM: Hva i all verden dreiv du på med?!?

Jeg skal dele snuttene med dere andre i morra. Detta var jaggu en god avslutning på helga!!!
                    Odd Sundet

Comment

• erlend
                      • Apr 2004
                      • 528

Supra, jeg siterer bare deg selv:
                      få se V-I-D-E-O !!!!!

Ta den tiden du trenger
                      Run, live to fly, fly to live, aces high!
                      Erlend Larssen

Comment

• joo
                        MFN Skribent
                        • Nov 2002
                        • 6936

Supra, hva mener du med at jeg fly den som depron? Må pakke skjiten (gulfuglen) i bilen og ta en tur oppover og få info...?

Supra: Jeg skal dele snuttene med dere andre i morra. Detta var jaggu en god avslutning på helga!!! Sa jo at den eneste sanne fryd er skadefryd Bra det ble ei god helgeavslutning på deg...

Jada Erlend, er ikke så spektakulære saker, bare noen gløtt innom hva som kan skje når man skal lære seg diverse ting man har hørt om! Blir nok V-I-D-E-O bare Supra får klippa og lagt ut, til glede for alle som liker å se andre (wm og meg) drite seg ut. Men uten litt flisfokk får vi ikke tøyd grensene...

Comment

• Supra25
                          • Sep 2003
                          • 1825

Jadda, jadda Erlend..hehe

Joo fikk først over snuttene i går kveld og etter en helg med mye jobb i heimen (home imporvement?!?) følte jeg ikke aaaakkurat for å holde på med webside ved midnatt i går..

Uansett....dere kan laste ned fra siden under og se på guttaboys "fly" gulfugler!! Snuttene kommer fra, og er redigert av Joo. Takker og bukker!

Joo...klart du (og WM) må ta en tur oppover snart. Skal dere til Arivka? Mulig jeg tar med meg Funtis bort dit.
                          Odd Sundet

Comment

• erlend
                            • Apr 2004
                            • 528

hehe, den var stilig!
                            Trodde ikke at disse flyene tålte så mye, men de flyr jo med bare en stab
                            Run, live to fly, fly to live, aces high!
                            Erlend Larssen

Comment

• Supra25
                              • Sep 2003
                              • 1825

javisst....tror nesten de flyr uten også!! Har fått revet av høyderorsflata sjøl og det var ikke noe problem å ta fuglen ned igjen.
                              Odd Sundet

Comment

• panzerulven
                                • Nov 2004
                                • 118

Ha HA Ha hårete funtana videoer, dæven Joo det der kunne ha blitt fatalt på isen he he.
                                Funtana depron flyging må vel være bra ord på dette
                                Bra takeoff WM.
                                Uansett så var det veldig brae snutter det der. En god latter forlenger livet

Comment

Working...