@Minibønna
Sorry, men jeg har ikke sett innlegget ditt før nå. Svaret er ja. Jeg har luftehull under kroppen i bakkant av vingen. Kan ta et bilde.
@Affa
Ja jeg har brukt de originale CA-henslene på alle ror, og samtlige hengsler er fortsatt intakt. Har i tillegg forseglet alle hengslingslinjene med tape (men tror ikke dette har noe å si for styrken). Balanserorene på min ST var svakt buet slik at selv med null glippe ytterst og innerst ble det allikevel glippe på midten. Derfor valgte jeg å forsegle med tape.
Når det gjelder showtimen forøvrig så har jeg nå fløyet ca. 60 turer med den, og jeg liker den bedre og bedre for hver tur. Den flyr meget bra, men allikevel tar det overraskende lang tid å bli "dus" med den. Føler fortsatt ikke at jeg kjenner modellen spesielt godt.
Den har holdt seg skadefri med unntak av et par knekte SFG's pga. gikk tom for strøm i hovring ca. 20cm over bakken (min feil).
Har forøvrig planer om å ta den med til Fagernes for gi jj litt konkurranse i elektroklassen
mvh.
Ole André
Sorry, men jeg har ikke sett innlegget ditt før nå. Svaret er ja. Jeg har luftehull under kroppen i bakkant av vingen. Kan ta et bilde.
@Affa
Ja jeg har brukt de originale CA-henslene på alle ror, og samtlige hengsler er fortsatt intakt. Har i tillegg forseglet alle hengslingslinjene med tape (men tror ikke dette har noe å si for styrken). Balanserorene på min ST var svakt buet slik at selv med null glippe ytterst og innerst ble det allikevel glippe på midten. Derfor valgte jeg å forsegle med tape.
Når det gjelder showtimen forøvrig så har jeg nå fløyet ca. 60 turer med den, og jeg liker den bedre og bedre for hver tur. Den flyr meget bra, men allikevel tar det overraskende lang tid å bli "dus" med den. Føler fortsatt ikke at jeg kjenner modellen spesielt godt.
Den har holdt seg skadefri med unntak av et par knekte SFG's pga. gikk tom for strøm i hovring ca. 20cm over bakken (min feil).
Har forøvrig planer om å ta den med til Fagernes for gi jj litt konkurranse i elektroklassen

mvh.
Ole André
Comment