Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det noen her inne som har en canopy til Hangar9 46% Ultimate til overs????
Må ha en før Fangernes treffet.
Eller er det noen som vet hvor jeg kan få fatt i en??
Eller få laget en??
På forhånd takk.
Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
Sent from a Jeti DC 16
Joda, den er flyklar, men langt fra ferdig. Har igjen å dekorere undersiden av toppvingen og dekorere begge sidene av bunnvingen, samt å lakkere covlingen.
Dro av alt trekket da jeg kjøpte den og har trukket den opp i hvit basefarge.
En hælvetes jobb å trekke en dobbeldekker på over 2,5m.
har satt inn en ny 3w 157 cs, fikk testa den sist helg, den dro noe inni gamperævva, ho ho.
Har du flydd QQ Pythonen din enda?
Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
Sent from a Jeti DC 16
savnet kjærra di på fagernes. men skjønner at du har hatt litt å gjøre på den
når er den klar?
mangler rorhorn til python(visste ikke at de måtte bestilles utenom)kommer vel onsdag.
tenkte å teste den neste helg
Vel, som sagt er den flyklar, men ikke ferdig dekorert.
Skal flytte denne uka, så jeg har nok å henge fingra i ei stund fremover.
Vi får se når det blir litt varmere i været og ting har roa seg på hjemmefronten.
Tenker jeg tar jomfru på Vingtor i mai en gang.
Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
Sent from a Jeti DC 16
Lenges siden noen har vært aktive på denne tråden.
Har nå flydde Ultimaten i 3 år nå med 3w 157 cs, funker bra.
Har nå kasta ut 3w til fordel for DLE 222, 4 banger.
Satser på å få teste den i mårra/dag.
Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
Sent from a Jeti DC 16
Hyssshhhhh. Han babla om turnigy 50, sikkert en elektromotor så da setter han sikkert
på foldepropell også.
Jeg lovte å ta noen deadsticks på aurskog så han vet at den funker.............
Jada stemmer alt det der Anders, og regner med det er ett bra fly ja..
Og jada mr Rognes, ser jo ut til at den funker bedre som seilfly enn med motor ihvertfall ( unnskyld Anders)
Vurderer en slik SCUSE engine hvis han derre pølsespisende kula som har starta ny sjappe klarer å få fingern ut av øret...
Litt usikker på størrelse men.... For skal en først fly "seilfly" så får en jo sette inn en motor som ihvertfall funker så en kommer opp i rimelig høyde..
Per Reidar Bremseth
Aerowroks ultimate 20-300 (seilfly ) DLE55
PA BadBoy med sc70fs
Seagull Harrier46 med os 70fs
pluss litt depron da..
Blir det elektro???????????
Det var synd. hadde vert moro å sett den fly med en brummer som funka.
Trodde med en gang att den skulle få en Turnigy HP 50cc. Hadde funka da Anders
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment