Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servoer,motor osv til Gigant Scale?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by affa
    Hei Razzle !

    Er din Fly Fan Extra på byggebordet eller er den airborne?


    mvh
    Alf
    Hallo Affa!
    Dette svaret kommer noe sent, men har ikke oppdaget at tråden var tatt opp igjen. Fly-Fan Extra`n har vært på og av byggebordet mange ganger siste året, men er ikke kommet i lufta enda. Det har blitt for mange flyprosjekter å drive vekselbruk mellom. Holder bl.a. på med en 1/3 skala Bucker Jungmeister v.sp 2,2 m som jeg bygger fra scratch etter tegninger, jæ.... mye arbeid.
    Har dessuten montert en ARF Diablotin fra JR Model + at jeg av ren toskeskap krasjet Sukhoien (SU29) nå i høst, den må jeg også prøve å få reparert.
    Ellers tar det litt tid å få tak i alt du trenger til såpass store modeller. Her på bjerget er det ikke akkurat allverdens utvalg av sånne ting.
    Håper jeg kan gi mere positivt svar til sommerern, kanskje.

    Med hilsen
    Halvard

    Comment


    • #17
      Hei.

      Jeg holder på med en Sukhoi-31 på 2.7M med en Moki 215,der skal jeg ha 2stk Futaba 9206 på høyderor og en 1/4 skala på sideror.
      Balanserorene skal jeg bare bruke en på hvert ror.Men jeg skal ikke bruke min til 3D flygingen eller rå flyging,kun kose bruk
      Jeg er enig med det Tom Erik skriver tideligere i tråden,men de skal jo "bruke" flyene.
      Mvh
      Thor Arne Solberg
      Team F4C Norway
      www.skalamodeller.com

      "Ekte fly hovrer ikke"

      Comment


      • #18
        Hei igjen!
        Siden jeg startet denne tråden for en stund siden og ser den er tatt opp igjen,vil jeg nå fortelle hva jeg ente opp med av utstyr til Fly-Fan en min.
        4 stk Hitec 5955 TG til bal-rorene.
        2 stk Hitec 5995 TG til sideror.
        4 stk Hitec 5945 til høyderor.
        1 stk 5245 til trottle.
        Powerbox 40/24 Competition
        2 stk 4700 mah li ion
        1 stk 2350 mah li ion + regulator til tenning.
        1 stk Sm Modellbau elektronisk tenningsbryter.
        JR R900S mottaker.
        DA 150 motor.(mangler canistere og bend,er det noen som har forslag til noen rimelige og bra motas det med takk)
        Går litt treigt med monteringa for tiden da jeg paralellt monterer en
        Katana 29% fra Aeroworks,den har Hitec 5645 rundt om,og ZDZ 50NG.
        Plana er at begge skal være klar til sommeren.

        Ola B
        Bruker mest Parafin for tiden.

        Comment

        Working...
        X