Announcement

Collapse
No announcement yet.

50% EMHW Pitts Challenger II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Håper du rekker å ha den ferdig, er en grom maskin å se i lufta
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

    Comment


    • det har jo litt med hvem som flyr den å gjøre også da.. hehe..
      Derfor røykanlegget er viktig.

      Får se om det blir noe maiden til helga.. hvis ikke blir vel det på Notodden tenker jeg
      Last edited by xilian; 22-08-13, 08:53.
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • Blir nok bra!
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Ikke noe mere tull nå.......husk at jeg skal kjøpe denne etter Notodden som vi ble enige om. Avbetaling 1000kr i året
          Misunnelig jeg, så jeg får vel kjøpe meg en PAU pitts Challenger 50cc......................

          Comment


          • 50cc blir for lite Anders! PAU har da en 100cc..?

            Edit - nei, Ultimate det ser jeg.

            Gleder meg til å se deg fly denne på Notodden Tom! Ps. kanskje jeg kunne hentet litt vinyl hos deg idag/kveld om det passer..?
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Gimp ligger klart på ærbe, men du tenkte kanskje på noe annet?
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • Neida, Gimp hovedsakelig! Kunne du tatt med hjem så jeg kan svinge innom ila. uka på kveldstid kanskje?

                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • japp.. hiver i bilen
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • hmm... Manual sier at motoren vil ha 30/31/32x12 propell (3-blads)
                    Noen som har noen ide om hvordan 30x13 vil fungere?
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • Den kommer til å fungere helt greit. Du får kanskje ikke noe sykt vertikaldrag, men det er vel ikke det du er ute etter heller

                      Comment


                      • hehe... Nei, det tror jeg skal gå bra.. takker og bukker
                        Jeg har evt. en 2-blads også, den er litt bedre sånn.
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • For første gang i historien har en pakke fra Elefun blitt forsinket, og der ligger betrekningen.
                          Håpet med å få den i lufta før Notodden ser ut til å forsvinne mer og mer, og jeg må
                          snart ta en avgjørelse på om den skal bli med eller ei.
                          (Ironisk nok ble det tatt en vurdering på fredag om den skulle sendes express over natt eller ei....)

                          I utgangspunktet er jeg svært negativ til "maiden" på et stevne, men flyet har jo
                          150 timer i lufta, og funker tenningsanlegget, så funker jo resten også.
                          Målet ser ut til å bli å få den i lufta på fredagskvelden evt. muuulig jeg får gjort noe onsdag kveld,
                          men det ser mørkt ut.
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • Jeg har jo litt rødt trekk jeg Tom! Tror det passer i nyansen faktisk..

                            Sånn til nød mener jeg, du er jo nødt til å få med deg denne!

                            Fader, har en 41% jeg skulle hatt med.. Buhu..
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • han har rødt nødtrekk.. men som ikke har sølv på baksiden.. som gjør at man ikke ser noe igjennom trekket.. Mannen er kresen.. men med grunn..
                              syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                              carl goldberg ultimate
                              DJI S900
                              piper pawnie el kjærre


                              Futaba 14SG
                              diverse epp tjafs
                              Per-Egil Furuseth

                              Comment


                              • Den kom likevel. Henta nå ))
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X