Announcement

Collapse
No announcement yet.

50% EMHW Pitts Challenger II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tenk på den rå krigern du kan få for den

    Comment


    • Er jo ingen rå krigere ute på markedet nå, samt Harvarden er jo allerede høyst rå..!
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • Han trenger en til
        Skjønner du ikke at det er en grunn til at jeg sier dette.......lol
        Last edited by anders e; 25-10-13, 18:02.

        Comment


        • Kriger? Han skal vel ha seg ett nytt tørkestativ?
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • Originally posted by xilian View Post
            Nei.. flate altså... Får ikke bestemt meg.. Til og med kjerringa sier jeg burde beholde.

            Skal, skal ikke selge...
            Ja da må jeg si du er heldig ikke noe galt med flere fly. To vinger er tøft ja.
            Mvh Andreas
            Stevensaero, glede i noen balsaflak.
            PCM.at mye glede i litt carbon
            Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

            Comment


            • Etter litt mer skruing ble det mer liv i den. Fikk flydd den skikkelig for første gang så det ble totalt 2 turer.
              Litt mer inn på nåla, så tenker jeg den er der. (wooohoo!)

              Var litt betrekning som løsna, men hadde med gaffa, så da fiksa Alf det kjapt

              Hadde en litt merkelig landing på siste turen. Under landing, ikke langt fra bakken la den seg
              plutselig 90 grader til siden... Og jeg retta opp og så lå den plutselig 90 grader andre veien.
              Jeg oppfattet det som om noe skjedde. Fikk i grunn en følelse av at mottaker-pakka var
              tom for strøm. Synes i alle fall selv at jeg hadde nok fart til at den IKKE skulle flikke over.
              Men etter landing så jeg liksom ikke noe feil. Vet ikke om andre har noen erfaring med
              stall og bokhyller som kan bidra til å forklare situasjonen?
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • Det kan ikke tenkes at den tip-stalled utifra at hastigheten var relativt lav? Fort gjort å feildømme sånt når man ikke er 100% kjent med modellen!

                Ellers så er jeg en jævel med gaffa`n.. hehe
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • Gratulerer Jammen på tide at du får beistet til å fungere litt.
                  Terje Egeberg
                  "Opp ska det og det får bare virke"


                  38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                  40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                  35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                  3DHS slick 89" EME 60.
                  3DHS Slick 71"

                  Comment


                  • Alf: men synes du det så sakte ut da?
                    Pleier normalt teste sånt "oppi der", men gjorde ikke det nå pga. Motor...

                    @terje: jo takk du. Fortsatt høy timepris på den, men ser lyset nå
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • Tja, litt vanskelig å bedømme ettersom man må liksom fly selv for å få "feelen" på det, men skulle jeg tippe ville jeg trodd noe slikt - så ganske sakte ut. Om ikke nesa er høy sånn at man allerede er utstallet kan man få noen slike småugne overraskelser ( er i alle fall min erfaring! hehe.. )

                      Jeg kan selvsagt ta feil!



                      Jeg har planer om å dra bort på J nå førstkommende Lørdag med en ganske stor sak, om været stemmer. Dukker du opp med denne igjen kanskje? Så får jo jeg sjangsen til å klå på den på bakken nok en gang haha..

                      En jævel med gaffa`n er jeg også!
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Jeg for min del mener farta var ganske normal.
                        Instant-Knife-Edge-taktene var ikke fullt så normale...


                        Ang. helgen, så nei... Kjerringa skulle plutselig pusse opp gangen.
                        Da får automatisk jeg ekstremt mye å gjøre...
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • Men hørt at det nye trikset ( instant knife edge during landing - IKEDL ) er noe av det hotteste nå, så den banket du inn kjapt!

                          Ah hehe.. nice. Kjenner til det. Kondolorer. Hehe..

                          Se om du får sniki deg unna et par-tre timer da vetu, hørt man jobber dobbelt så effektivt om man får lufta seg litt før oppussingshelvete. ( sier jeg som lista halve lørdagen.. hehe.. )
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Regner med at det ikke blir noe salg nå
                            Så jeg har begynt å planlegge nytt stort prosjekt.

                            Comment


                            • Oh fortell fortell!

                              Jeg driver å subtilt hjernevasker Tom at han skal selge den til meg, har smuglet inn en sånn båndopptaker som starter kl.02 hver natt under puta hans som viser forsiktig " gi den til Alf, gi den til Alf "



                              Tipper mister Xillian-kon-karnis vil kose seg med denne utover på vårparten igjen, en modell med sjel dette.

                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Ække mye å fortelle. Jeg sa til Tom at jeg var interessert, men ser ut som han vil ha den selv......noe jeg skjønner
                                Da må jeg finne på noe annet som showmodell, men da blir det selvsagt PAU.

                                Comment

                                Working...
                                X