Announcement

Collapse
No announcement yet.

50% EMHW Pitts Challenger II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hei Anders
    Kan du sende meg en mail jeg finner ikke add din,har noen deler her.
    Mvh Geir

    Comment


    • Done .....

      Comment


      • Da har jeg gjort litt igjen......og skal gjøre mer. Hadde ikke tenkt å legge ut dette, men det virker som det er mange som følger med her, så da gjør jeg det. Ikke noe hets til noen dette.
        Ved en tilfeldighet fant jeg ut at hele motorboksen var løs.......ikke bare litt løs. Denne er skrudd og 2 skruer var def i gjengene pga vibrering/bevegelse og en mutter var def. Var en helvetes jobb...........syns jeg da å få fikset mutter/klomutter.....
        Derfor sleit spinnerplata på cowling xilian
        Gasservoen tror jeg synger på siste verset. Den orker ikke å gå siste millimetrene til full gass. Ikke at et påvirker ytelsen, men den er også så svak at jeg lett kan dra servohornet tilbake mens jeg holder fullt. Dette gjør meg nervøs, så en ny TG kommer til å få denne plassen Bensintankene blir byttet mot 1.5 liters tank for to forgassere. Dette fordi jeg har hatt bare gode resultater med disse og er ikke helt happy med at det virker som den ene tanken ikke er 100% tett.

        Lurer på når det blir flyvær jeg..............

        Comment


        • flyvær?? neste år... har troa på at du får denne opp i lufta og vist hva det skal gjøre der oppe
          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
          carl goldberg ultimate
          DJI S900
          piper pawnie el kjærre


          Futaba 14SG
          diverse epp tjafs
          Per-Egil Furuseth

          Comment


          • Følger spent med

            Comment


            • Konge fly! håper du får orden på det til Fagernes

              Geir

              Comment


              • Takk for det. Ja......har jo en 3w-220 her som tilhører en kompis, så sjangsen er stor for at den er med. Men hadde vært gøy å fått noen turer med den så man kan showe litt..........og ikke minst få justert den så den passer meg

                Comment


                • Håper du får dratt den med Anders!

                  Ikke like greit bestandig å få greie på relativt "gamle" fly man ikke har bygd selv..
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • I dag har jeg fått orden på motoren................endelig!!!!!!
                    Med overhalte gassere, nye reedhus i alu, pakninger, så går den som et helvete. Rett og slett. Har også nye slanger, tank og gass-servo da dette også trengtes. spørs om ikke Trowin sin trenger nye membraner/pakninger, for jeg fikk en god del mere turtall med mine gassere. Reedhusene er nå lik på min og 220'n til trowin. Men det har kostet litt dette, men nå er det i orden .......BANSAIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!

                    Bare en uke til fint vær
                    Last edited by anders e; 09-02-14, 14:06.

                    Comment


                    • Det er bra. Bare å gi gass og få den opp da
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • Ja............men faens vær da

                        Comment


                        • Det var på tide. Har du sett noe i nærheten av hva som har vert feil. Reed,nåler,pakninger ?
                          Terje Egeberg
                          "Opp ska det og det får bare virke"


                          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                          3DHS slick 89" EME 60.
                          3DHS Slick 71"

                          Comment


                          • Ja.....reedhusene var ikke pene inni. Samt membraner var også tvilsomme...........

                            Comment


                            • Godt det endelig årna sæ. Når du skal sella tyskern, så gi meg ett vink
                              Svein Erik Riis
                              Ikkje Noko Problem
                              Sent from a Jeti DC 16

                              Comment


                              • Ting har en tendens til å ordne seg til slutt! bra du ikke gir opp

                                Comment

                                Working...
                                X