Announcement

Collapse
No announcement yet.

1/2 skala Pitts på plass!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Tom Erik
    Hmm, det skal holde hardt å få disse Pittsene til å ligge inne i 2x2 meters boksen
    Jeg får min inn i Volvo'en.........

    Comment


    • Har du en Volvo-truck? Eller Volvo buss?

      Min går også inn i en stor stasjonsvogn, problemet er at jeg kjører på grønne skilter og da må jeg ha det teite gitteret på plass. Og da blir det alt for kort der inne. Så det ble en tilhenger på meg.
      PS, Nils har kjøpt seg ny bil for anledningen
      Tom Erik Smedal
      www.artistic3D.net
      www.photopia.no

      Comment


      • Originally posted by netroh
        Jeg ser vi er flyttet fra IMAC til Pattern. Skuffende eller feil. Er det riktig så selger jeg Pitts'en. Det er IMAC fly jeg skal ha..........

        PS: Regner med at dette er en liten glipp....eller...........
        Alt ligger nå forløpig i Pattern. Dette fordi vi nå har splittet opp denne kategorien i flere og kalt den opprinnelige Pattern. Vi kommer til å flytte tråder sakte men sikkert utover, og jeg kan starte med denne nå straks (hvilket vil si at den er flyttet når de fleste leser dette )
        Odd Sundet
        http://www.imacnorge.no

        Comment


        • Alt går

          [QUOTE=Tom Erik]Har du en Volvo-truck? Eller Volvo buss?
          problemet er at jeg kjører på grønne skilter og da må jeg ha det teite gitteret på plass. QUOTE]

          Jeg har hvite skilter jeg. Stasjonsvogn. Går fint det. Trur jammen meg det går inn en jet modell også. Værre er det å få Pittsen ut av byggebua. Men hva vet jeg om det når jeg ikke har fått understell eller motor ennå. Dette blir spennende...

          Pakking av Volvo sist vinter. 1 stk Hornet 2.45 meter skala 1/7. 1 stk Rafael 2,25 meter skala 1/6.8. 1 stk Kangaroo 2 x 2 meter!!!, 4 20 liters fuelkanner,cola, kaffe, bagger, 2 100 kilos piloter, 3 radiokofferter, 2 brannslukkere, startutstyr, varmedresser, Raptor 90?,etc. Bilde tatt fra RCANDERS sine sider.

          Tom Erik. Alt går. Det er ikke størrelsen det kommer ann på.
          Last edited by netroh; 11-06-07, 16:57.

          Comment


          • Imponerende! Og når bilen ser slik ut er det dumt å punktere for så å måtte lete frem reservedekket!

            Hvordan er status med Pitts`n din? Selv jobber jeg fortsatt med å få på glassfiber-platene og skruene. Det er gjenstår litt tilpassing rundt canopy`n og jeg er ikke helt fornøyd med tilpassningen her enda.
            Tom Erik Smedal
            www.artistic3D.net
            www.photopia.no

            Comment



            • Nå vet jeg hva jeg skal vise frem når fruen antyder noe om min mentale helse ifb med at heli/flyparken vokser. Åpenbart at noen er mer ute og kjøre

              Glimrende stue jobb forøvrig...

              Comment


              • [QUOTE=Tom Erik]Imponerende! Og når bilen ser slik ut er det dumt å punktere for så å måtte lete frem reservedekket!
                QUOTE]
                Det er derfor jeg alltid har med en pasasjer. De skal dytte når en ikke kommer frem og bytte hjul ved punktering. Status Pitts. Sitter å venter på deler.

                Comment


                • Det er derfor jeg alltid har med en pasasjer. De skal dytte når en ikke kommer frem og bytte hjul ved punktering. Status Pitts. Sitter å venter på deler.
                  Jaaaa, synes du ikke du ser meg dytte og bytte hjul? Skulle vel til nød orke å ringe Viking.

                  Comment


                  • Originally posted by pepsimannen
                    Jaaaa, synes du ikke du ser meg dytte og bytte hjul? Skulle vel til nød orke å ringe Viking.
                    Har opplevd det to ganger tidligere. En gang på Bjørkelangen og en gang på Fagernes. Bjørkelangen endte opp med Viking, Fagernes klarte du alene.

                    Comment


                    • Nissen leverte pakke fra Tyskland i går. Fikk understellet til Pitts'en. Emcotec boksen har kommet. Venter kun på motor som er rett rundt hjørnet.

                      Comment


                      • Det er bare å gi opp. Se på denne. Fant den på Account Suspended
                        Last edited by netroh; 11-06-07, 16:57.

                        Comment


                        • Oi.. den var diger ja.
                          Ikke lett å få den inn i bilen
                          Cessnaknuseren
                          Bjørn Sandbæk

                          Dæ går litt mindre lim nå.

                          Comment


                          • Dekaler

                            Tips om dekaler i tilfelle det ikke er i boks enda.
                            http://www.die-hardgraphics.com/seanoracle.html
                            Acro
                            Rolls-Royce Merlin - Pure AirGasm

                            Comment


                            • Takk for tipset, men vi kommer til å lage mesteparten selv da vi skal reklamere for litt andre merkenavn enn de som står på flyet til Sean Tucker.
                              Tom Erik Smedal
                              www.artistic3D.net
                              www.photopia.no

                              Comment


                              • 212 CS i hus med ny farge

                                Hei

                                Da har også jeg fått motor til min Pitts. Og i den nye fargen..hehehe. Skal lage ferdig motorfeste i kveld. Bilder skal komme. Fin motor, men så liten da. Må være til 1/2 skala denne. Kunne hatt 2 stk ved siden av hverandre, men så er det 1/1.7 også da Tom-Erik og Nils Olav. Angrer fortsatt på at jeg ikke tok 240 i stede. 120 ccm i hvert kjølehull i covlingen hadde vært mye tøffere. Store feite sylindere som synes i luftehulla til covlingen. Nå synes ingenting, bare masse vegger for å dirigere lufta i riktig retning til de små sylindrene. Men det er vistnok masse krefter i tassen. Gleder meg.

                                Comment

                                Working...
                                X