Hei!
I går tok motoren kvelden i Magisteren, gitt. Har ikke timeteller på den, men synes det er litt tidlig for PerMax 680-motoren å gi opp. Får snakke med gutta på Martinsen Hobby om dette...
Spørsmålet om "Axifisering" kommer med en gang opp, når slikt skjer. Hadde en Speed 600 motor liggende og den ble montert i går. Streber dermed bakover, men utsetter innkjøp av børsteløst enda noen mnd. Om flyet i det hele tatt letter med ski og "80" mindre i motor er usikkert. Sikkert er det at motoren som satt i, nok hadde sett de beste dagene allerede, så jeg antar at 600 blir rock&roll... eller kanskje ikke mer enn svensktoppar
I går tok motoren kvelden i Magisteren, gitt. Har ikke timeteller på den, men synes det er litt tidlig for PerMax 680-motoren å gi opp. Får snakke med gutta på Martinsen Hobby om dette...
Spørsmålet om "Axifisering" kommer med en gang opp, når slikt skjer. Hadde en Speed 600 motor liggende og den ble montert i går. Streber dermed bakover, men utsetter innkjøp av børsteløst enda noen mnd. Om flyet i det hele tatt letter med ski og "80" mindre i motor er usikkert. Sikkert er det at motoren som satt i, nok hadde sett de beste dagene allerede, så jeg antar at 600 blir rock&roll... eller kanskje ikke mer enn svensktoppar

Comment