Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hei! skal ha meg indoor og lurer på om noen her veit om noen billige indoorfly? har noen mikroservoer og mikromottager så skal helst ha noe med motor ol. men uten servoer og mottager. så sant det ikke er noen billige som er komplett. helst 3d som tåler en gang i bakken eller to.
takker på forhånd
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
jeg har nettopp kjøpt meg blade epp, billig, og ser ut som om den tåler juling om og om igjenn, jeg har riktig nok ikke tatt jomfruturen enda. men har flydd en del depron jafs en stund, og dette er noe annent.
det billigste blir å laste ned tegninger i pdf format og bygge i depron.Masse flotte fly å velge mellom.og noen av disse setter man sammen på bare noen timer som f.eks en F22 som består av bare 7 biter,og flyr faktisk veldig bra.
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.
det billigste blir å laste ned tegninger i pdf format og bygge i depron.Masse flotte fly å velge mellom.og noen av disse setter man sammen på bare noen timer som f.eks en F22 som består av bare 7 biter,og flyr faktisk veldig bra.
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
Discussion Extra 300--No password required Foamies (Scratchbuilt)
Her er jo eit i den sjangeren
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
Har ikke fløyet akkurat den.Men den ser veldig lik ut som en Silwas eg hadde,og den fløy vertfall bra.Hvordan eit depronfly flyr varierer en del med hvordan man bygger.Tenker da på vekt,tyngdepunkt og ikke minst stivhet.Noen depron modeller har eg bygget mange av,f.eks Tiburon biplan.Merker god forskjell fra fly til fly.det siste man bygger flyr som regel best
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
Tja.den bladen ligger vel på rundt 200Gram. så en AXI 2204/24 og en 3S pakke på 6-800Mah skulle vel bli bra.
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
Nippyen er unødvendig tung. Du burde velge en motor fra 20-30 gram, noe som gir lav vekt og nok power. Se på Hyperion 2205-46 3S 400 batterier og en APC 8*3,8 så har du en fin pakke som bra med krefter og flytider rundt ca 8 min. Brukte det selv på en shockflyer på 200 gram, og det fungerte supert
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Det er som william123 att nippy er tung i forhold til ytelse.Når det gjelder batterier så er det en smak sak om man vil fly 2S eller 3S.mange flyr 2S fordi man sparer vekt,og det er jo vekt som er den store kampen med depron
fløy 2S oppsett selv tideligere men eg liker mer power (smak og behag) så eg flyr kun 3S nå på depron.
Har hatt 5 fly i lufta i dag faktisk F-15---F-22---Tiburon bip---Eagle bip---Le-rider---
ja og så t-rex'n da.
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment