Unconfigured Ad

Collapse

hvilken butikk tro??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • amatøren
    • Mar 2008
    • 32

Originally posted by Aerial
    aldri hørt om quan li desverre, mulig noen andre kan hjelpe...
    takk uansett.

jeg bøyer den bare da. så kjøper jeg hvis den brekk

Comment

• audifrik
      • Mar 2008
      • 497

guan li

jeg kjøpte guan li cessna som min første fly og kan få tak i deler hos nortrading.no. sjekk der. mitt har det vært tull med siden det var nytt og alt elektronikk er gått over og skal virke nå. skal prøve å få testet det igjen nå i helgen
      lykke til med din guan li
      Lower, Lower, oops.
      Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

Comment

• amatøren
        • Mar 2008
        • 32

Originally posted by audifrik
        jeg kjøpte guan li cessna som min første fly og kan få tak i deler hos nortrading.no. sjekk der. mitt har det vært tull med siden det var nytt og alt elektronikk er gått over og skal virke nå. skal prøve å få testet det igjen nå i helgen
        lykke til med din guan li
        takk. jeg skal bøye den når jeg kommer tilbake fra hytta.

når jeg tok av så skjdde det enten en feil eller var det vinden for plutselig svingte den brått til høyre rett etter start. hvet du hvorfor

Comment

• audifrik
          • Mar 2008
          • 497

samme som har skjedd med min.. burde isolere de to skruene i batteriholderen og være nøye med at ledningene inne i flyet ikke er inntil hverandre. må også bytte rorhode på svingservoen for å få nok utslag på flyet. dette har jeg gjort nå etter tips fra andre som har hatt disse problemene. skal testes i morra håper jeg. pass også på å feste z skruen på motoren skikkelig for den løsner lett. hvis det fortsetter slik da så bytt mottaker og sender.
          pga det som følger med er ikke noe bra og lett og få støy på etter hva jeg har hørt og erfart selv.
          Last edited by audifrik; 14-03-08, 22:00.
          Lower, Lower, oops.
          Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

Comment

• amatøren
            • Mar 2008
            • 32

Originally posted by audifrik
            samme som har skjedd med min.. burde isolere de to skruene i batteriholderen og være nøye med at ledningene inne i flyet ikke er inntil hverandre. må også bytte rorhode på svingservoen for å få nok utslag på flyet. dette har jeg gjort nå etter tips fra andre som har hatt disse problemene. skal testes i morra håper jeg. pass også på å feste z skruen på motoren skikkelig for den løsner lett. hvis det fortsetter slik da så bytt mottaker og sender.
            pga det som følger med er ikke noe bra og lett og få støy på etter hva jeg har hørt og erfart selv.
            skal prøve senere

Comment

• bad scientist
              • Oct 2006
              • 1506

Originally posted by amatøren
              hvet du vhor jeg kan få tak i det???
              Sjekk der du kjøpte motoren. De fleste brukbare motorer har også reservedeler.
              Problemet med å bøye den tilbake, er at metallet tåler fint å bli bøyd EN gang. neste gang det bøyes svekkes det betraktelig. Hvis jeg skal lage noe av pianotråd (støtstang, understell eller hvasomhelst) så kaster jeg den hvis jeg bøyer feil. Man kan ikke bøye tilbake. Har lest fysikken bak dette en gang, men husker det ikke.
              Ps... du trenger ikke ALT som er beskrevet i alle de postene. Mye der som er fint å ha, men du kommer langt med en linjal, skarp kniv og en rull pakketape! Også kaffetrakter da, det er uunværlig!
              Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
              Lillehammer mfk

Comment

• ERJ
                • Aug 2007
                • 935

Originally posted by bad scientist
                Problemet med å bøye den tilbake, er at metallet tåler fint å bli bøyd EN gang. neste gang det bøyes svekkes det betraktelig. Hvis jeg skal lage noe av pianotråd (støtstang, understell eller hvasomhelst) så kaster jeg den hvis jeg bøyer feil. Man kan ikke bøye tilbake. Har lest fysikken bak dette en gang, men husker det ikke.
                Ps... du trenger ikke ALT som er beskrevet i alle de postene. Mye der som er fint å ha, men du kommer langt med en linjal, skarp kniv og en rull pakketape! Også kaffetrakter da, det er uunværlig!

Interkrystalinsk Steinar...Metallmolekylene forskyves innbyrdes...

Mvh Einar - ikke mere "vitenskapelig" nå...

Comment

• amatøren
                  • Mar 2008
                  • 32

Originally posted by bad scientist
                  er mellom 12 og 14 så drikker ikke det

jeg har endelig klart og bygge et fly av burger brett. bilde kommer definitivt senere
                  Last edited by amatøren; 20-03-08, 09:03.

Comment

Working...