Unconfigured Ad

Collapse

Vil gjøre det meste rett med engang

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flue
    • Oct 2003
    • 902

Har en litt nagende følelse av å ha glemt noe fra Berum modellhobby.... kansje litt reservedeler. Hva bruker å gå i stykker på disse flyene?

Har en SS selv. Nå crasher jeg ikke så ofte med den og hvis det skjer flyr den så sakte at ingenting skjer; men kanskje "kroppen" og noen propelakser, og helt sikkert noen propeler (tror det er 10x4,7 og/eller 9x7)
    Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
    er der ingen der kender dem.

Comment

• Kekar
      • Apr 2003
      • 123

Anngående Waypoint servoer så har jeg 4 stk W-060 og 4 stk W-084 som jeg er kjempefornøyd med.De er raske og sterke og holder bra så langt.

Blir vel nødt til å kjøpe noen flere da jeg på Fagernes treffet ble en eier av en GWS Corsair
      What is not nailed down is mine. If I can pry it loose, It's not nailed down.

Comment

• Niklas
        • Sep 2003
        • 899

Propeller er lurt å ha i reserve, den går på 11x8.

Comment

• Vingemutteren
          • Jul 2002
          • 2421

Blir vel nødt til å kjøpe noen flere da jeg på Fagernes treffet ble en eier av en GWS Corsair
          Jepp den corsairen ser bra ut, det hadde vært morsomt om du la ut opplevelsene med og en oppfattning av hvordan den er å fly her på forumet.

I dag fikk jeg en pakke fra Griffin med b.l.a. Lipoly celler (2S1P E-TEC ET-1200) og lader. Så spørsmålet er: skal lipoly lagres fulle eller tomme, kansje det ikkew har noen betydning for batteriets lagring om det er tomt eller fult?
          Gert Hildrestrand.
          Limets Venner.
          Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

Working...