Unconfigured Ad

Collapse

Ultimate biplane fra www.foamyfactory.com

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kekar
    • Apr 2003
    • 123

Ultimate biplane fra www.foamyfactory.com

Er akkurat ferdig med Ultimate 30" fra www.foamyfactory.com , gleder meg til prøvekjøring

Utstyrt med (fra 3DX´n R.I.P.):
    Razor 350, GWS 6.6:1 gir, GWS 12x6, Waypoint W-060 servoer (4 stk), Phoenix 10 speedkontroller, E-tec 1200 3S og en plate Depron og litt pakketeip
    Attached Files
    What is not nailed down is mine. If I can pry it loose, It's not nailed down.
  • Vingemutteren
    • Jul 2002
    • 2421

Ser heftigt ut, forøvrigt hvor mange Amper drar den GWS 350`n med det giret (du skrev ikke propel størrelesen) og propellen. Er du ikke redd for å presse 3S1P pakken fra E-TEC for høyt opp i C belastning?

PS. Du må fjerne kommaet i slutten av linken din.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

• Kekar
      • Apr 2003
      • 123

Kommaet er flyttet

Oppsettet skal dra 12.4 amp i henhold til foamyfactory sin side, og det har E-tec 1200 pakken ikke survet over enda. Mesteparten ov flygingen fåregår på halv gass (strøm/gnist? )

Har nå målt og vekta er 333gram.

Comment

• affa
        Administrator
        • Jul 2002
        • 5877

Er du fornöyd med flyegenskapene ?

Min Yak 54b er straks ferdig og det havner Himax motor i den

Ellers så stemmer det bra med 12A strömtrekk på ditt oppsett. Det er det samme oppsettet som jeg hadde i min Vertigo. Jeg har dog giret den med 5.33:1 og bruker 11x4,7. Det gjör den ennå roligere og mer sakteflygende samt at den trekker helt villt vertikalt ennå!

Comment

• Kekar
          • Apr 2003
          • 123

Prøveflydd i dag og den fløy bra, men den må testes når det er litt mindre vind. (trengte halv gass for ikke å blåse bakover)

Comment

• joo
            MFN Skribent
            • Nov 2002
            • 6936

Depron ER gøy men forutsetter vindstille.. Regner med du får kilovis med moro når det er vindstille
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

Working...