Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ser heftigt ut, forøvrigt hvor mange Amper drar den GWS 350`n med det giret (du skrev ikke propel størrelesen) og propellen. Er du ikke redd for å presse 3S1P pakken fra E-TEC for høyt opp i C belastning?
PS. Du må fjerne kommaet i slutten av linken din.
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Oppsettet skal dra 12.4 amp i henhold til foamyfactory sin side, og det har E-tec 1200 pakken ikke survet over enda. Mesteparten ov flygingen fåregår på halv gass (strøm/gnist? )
Har nå målt og vekta er 333gram.
What is not nailed down is mine. If I can pry it loose, It's not nailed down.
Min Yak 54b er straks ferdig og det havner Himax motor i den
Ellers så stemmer det bra med 12A strömtrekk på ditt oppsett. Det er det samme oppsettet som jeg hadde i min Vertigo. Jeg har dog giret den med 5.33:1 og bruker 11x4,7. Det gjör den ennå roligere og mer sakteflygende samt at den trekker helt villt vertikalt ennå!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment