Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Her kommer en oppdatering.
Nå er det meste gjort. Gjenstår å lime på hovedvinge og montere horn og linker til balanseror. Så er det turtledeck å da er det kun pussing før jeg kan lakkere den. Kommer til og gå for hvit, rød og blå.
Et par bilder av byggingen.
Attached Files
I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me
Motor Turborix 1000rpm/v. Denne veier 20gr mer en anbefalt motor men håper det ikke gjør så mye. Den drar ca 1050gr.
Må da også bruke en 30A esc. Denne veier også noe mer.
1250 mAh batteri. 10x5 propell.
Hextronik HXT500 servoer.
Håper ikke vekten skal overstige 600gr.
Attached Files
I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me
Hallo.
Det går så det suser. Blir klar i løpet av helga tenkte jeg.
Trenger en propsaver men finner ingen med 4mm innerhull.
Har du en du kan bore opp????
Noen som kan hjelpe meg?
Skal ha propell. Leser at man kanskje bør bruke en slowflyer propell.
Men hva er egentlig forskjellen på slowflyer og sport og 3d prop?
Jeg har rundt 12000 rpm og vil ha litt kraft. Føler på meg at den 10X6 propellen jeg har kanskje er for stor og drar ned motorkraften.
Tenker at 9x6 burde være mere passe.
Forslag?
Hei, ser at det finnes eksperter på depron bygging her.
Hvilke lim bruker dere? (gjerne noe som ikke svir av de resterende hjernecellene)
Skjønner at det bør brukes vannbasert lakk, men finnes det på sprayboks i Norge?
Har bestemt meg for å bygge et av de andre depronflyene som ligger det ligger tegning på http://www.parkjets.com/
PS: Kansje en JSF-35.. så kan man skryte av at man fikk den før Forsvaret .
Hei.
Jeg brukte 15 min epoxy og et lim som heter UHU por. Dette er et kontakt lim. Funker kanonbra da man slipper og sitte og holde delene sammenpresset etter liming.
Når det gjelder lakk så får du det på spraybokser spesiellt tilpasset isopor og depron.
Jeg har kjøpt limet på mosshobby.no og ser jeg må dit igjen for og kjøpe lakk.
Forøvrig trenger man ikke være ekspert for og bygge depronfly
En SU-29 på meg..
Passer best med de Lipo batteriene som jag bruker i dag (gjennbruk).
Har lyst til å prøve med "thrust vectoring system", men bare med en motor.
Har kappet opp en Depron plate allerede, men trenger flere deler.
Utrolig hvor bra tegninger og byggeveiledninger som ligger på http://www.parkjets.com/
Tror jeg må sende karen en neve dollar for arbeidet
Prøvde med vanlig lynlim på depron, det ser ut som det går bra, eller....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment