Jeg er litt av og på om jeg skal gå for et el.fly på 73"-89" eller en bensin kjærre til. Hvordan liker du EF 78" Extran? Hvilket oppsett flyr du. Har sett litt på 89" AJ Slick (el.) også, blir en del dyrere en EF. Er den verdt mellomlegget?
Unconfigured Ad
Collapse
3DHS 3.2 meter 46% AJ Slick - Beta version - Elektrisk
Collapse
X
-
78 Extraen er et meget bra fly som jeg er veldig fornøyd med, men det er et ganske annerledes fly sammenlignet med en slick. Jeg kjører på et 7s opsett, men 8/10s er vel å annbefale.
En 89 Slick passer best på 12s. Dette flyet er nesten like stort som de fleste 100cc fly fra et par år siden.
På både EF og 3DHS Extra'er, så må man opp i 50 grader utslag på balanseror og 60 grader på høyderor for å få samme respons som man har på en Slick med 35 grader på aileron og 45 på elevator.....
En Slick flyr harrier bedre/enklere uten wingrock uten SFG enn en Extra gjør med SFG.... Man skal gjøre noe virkelig feil for å ikke se ut som en proff i harrier med en Slick.
Skal man ha det råeste innen 3D så går man for en 89 Slick. Så enkelt er det. Jeg venter selv på 3DHS sin 104" Slick.
Innen 3DHS så har Slick mer coupling enn Extra, men mindre enn EF sin Extra.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment