Var og fløy litt med en E-Starter i dag. Jeg har flydd den i et par dager med en litt for dau motor så i går kveld viklet jeg om motoren i håp om å forbedre ytelsen. Det virker som om den er sprek nå. men det var ikke godt å si i dag for det var mye vind for dette flyet. Det ble kastet frem og tilbake og fløy til og med bakover en stund.
Flytiden var 40 minutter med den litt svake viklingen, og siden jeg ikke hadde prøvd den nye viklingen i praksis, og siden jeg hadde flydd med full gass nesten hele tiden på grunn av mye vind så begynte jeg landingsrunden etter (bare
) 25 minutters flyging. Det var ikke enkelt å lande et så lett fly i den vinden.
360 g
CD-ROM basert motor med 22 turn 0,5 mm tråd og 12 5x5x1 N45 magneter
E-Tec 1200 mAh 2S1P batteri
Last ned videoen ved å høyreklikke på linken og så spille den av fra harddisken etter nedlasting så sparer du meg for båndbredde om du vil se den igjen senere (29,5 MB).
Filmet også litt helikopterflyging. Her lander først et slimfly med en bikje på slep, deretter flyr Apache'n min rundt litt og så det minste helikopteret. Jeg var litt rusten når jeg fløy helikopterene i denne videoen for jeg hadde bare flydd E-Starteren de siste dagene, og det er litt forskjell i respons!

360 g
CD-ROM basert motor med 22 turn 0,5 mm tråd og 12 5x5x1 N45 magneter
E-Tec 1200 mAh 2S1P batteri
Last ned videoen ved å høyreklikke på linken og så spille den av fra harddisken etter nedlasting så sparer du meg for båndbredde om du vil se den igjen senere (29,5 MB).
Filmet også litt helikopterflyging. Her lander først et slimfly med en bikje på slep, deretter flyr Apache'n min rundt litt og så det minste helikopteret. Jeg var litt rusten når jeg fløy helikopterene i denne videoen for jeg hadde bare flydd E-Starteren de siste dagene, og det er litt forskjell i respons!

Comment