Unconfigured Ad

Collapse

Techone Piaget

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alflovvold
    • Sep 2009
    • 5527

Det var jo vakent til klaging her da!? haha

Ja, det er litt pain med bygging av slike - trikset for meg, når jeg satt sammen sbachen fra autopartner, var å rett og slett ta seg god tid - samt det funket overraskende bra å sette den fast i skrutvinga så den ikke sklir rundt på bordet i prosessen.

Min har riktignok ikke vært oppe enda, da regulatoren slo seg vrang rett før første tur. Drit!
    Vurderer å kjøpe en billig dings til jeg har fått kikket litt mer på denne, om det er noe løst rett og slett..

Noen som har kjennskap til One-Dime regulatorene Elefun / Rcpro selger? Reg til 99,- er jo latterlig billig her til lands.

Alf
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• kapia
      • May 2005
      • 1435

Uffda! En halv tube lim? Det er mye, men du lærer å bygge lettere etterhvert. Jeg bruker litt pistil lim meb det er på bygg som ikke er så nøye med, det tåler mye og er enkelt, men legger til en del vekt. Trikset er å på føre uho på den ene siden du skal lime, så tar du på deb andre parten som skal limes fast og trykker den godt inntil og sklite deb fram ig tilbake, er du u tvil im du har nok lim på, så har du vell egentlig for mye lim allerede du venter så lenge til at du ikke får kliss på fibgeren om du tar på det, klask det u hop og du er klar for videre liming om dere ser på knuffel tråden min så blei den montrr på en god time, men da inkl kuttinga og pussinga have fun glueing

Comment

Working...