Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan monteres propell?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Den må du jo bare bytte før du åpner mekker noe selv!
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #17
      På mottakeren er det en knapp som heter "set" Slå først på mottaker, når mottaker er på holder du inne "set" samtidig som du slår på senderen. Det er mulig du må holde en knapp på senderen også. Kan også hende at du kun trenger å trykke en gang på mottaker før du slår på radio.
      Jon-Brage Hoel Andorsen
      -------------------------------------------------------------------------
      Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

      Alt flyr bare du har nok motor!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Trulsen View Post
        Slå på senderen, sett throttle på maks, slå på flyet. Da tror jeg det piper en gang og så slår du av throttle.. Mener det var dette jeg gjorde på mitt fly
        Jeg mener den leksa er for å komme inn i "program mode" på esc'en. Er ikke så lurt å tulle med det hvis den funker, for da tar det fyr;P
        Jon-Brage Hoel Andorsen
        -------------------------------------------------------------------------
        Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

        Alt flyr bare du har nok motor!

        Comment


        • #19
          Handla 8 nye batteri til sender og det funka! Hadde prøvd 8 nylada og 8 nye batterier før dette.
          Nå funker senderen iallefall...forstå det den som kan!

          Nå er det bare å kappe motoraksel så er jeg klar!
          Propellen

          Comment


          • #20
            Kan det vere at de gav for lite strøm (Ampere)? Noen billig/RTF TX'er "suger" strøm
            andre gjør det ikke.

            Odd H.

            Comment


            • #21
              Jeg ville være helt sikker på at radioen virker. Regner med at du er sikker på at batteriene ble satt riktig. Sjekk anleggspunktene til Batteripolene,,eventuelt ta batteriene inn og ut noen ganger og bli sikker på at det ikke er noen steder det er dårlig kontakt.
              (at radioen svikter igjen)
              Kappe motoraksel er ikke unormalt når man ønsker mindre klaring til spinner
              Er du i tvil returner radioen, Jeg velger å tro at TS gjør noe med kjøpet.
              Håper du for en fin flytur.
              mvh
              Andreas
              Mvh Andreas
              Stevensaero, glede i noen balsaflak.
              PCM.at mye glede i litt carbon
              Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

              Comment


              • #22
                Eit spørsmål bare. Byttet du til eit annet MERKE batterier også ? når senderen plutselig begynte å fungere ?
                Har vert borti noen batteri merker som har veldig lav "topp" (+ pol) slik att enden på batteriet ligger mot plasten i batterirommet, uten att + polen berører kontaktpunktet i batterikassen.
                Alt som kan fjernstyres.
                ---------------------------------------------
                The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                Steinar Kvarme.

                Comment


                • #23
                  Hei
                  Ja det var et annet merke. Ser like ut på pol.
                  Propellen

                  Comment

                  Working...
                  X