Announcement

Collapse
No announcement yet.

3dhs slick 51''

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by anders e View Post
    Føles som en stor modell
    Ja, det er akkurat det samme jeg tenkte første gang.
    Den extremt tynne vingeprofilen gjør at den påvirkes lite av vind og det store kroppen gjør resten...

    Kroppen på 70" Slick er ca samme størrelse som min Hyperion 85" Yak....

    Comment


    • #47
      Jeg klarer ikke se noen forskjell bortsett fra fargene? Og det hjelper jo lite.

      Comment


      • #48
        Originally posted by anders e View Post
        Jeg klarer ikke se noen forskjell bortsett fra fargene? Og det hjelper jo lite.
        Helt på bakkant av vingetuppen.....

        Comment


        • #49
          Tja......? Enten går ikke bal-rorene helt ut, eller så er det montert på noe der.

          Comment


          • #50
            Det er noe som vanligvis monteres under sideroret...

            Comment


            • #51
              Originally posted by Kaptein Kok View Post
              Det er noe som vanligvis monteres under sideroret...
              Ha ha............. tøft. Eller...............?

              Comment


              • #52
                Mange har sett denne . Men for de som ikke vet at det er dette flyet, her er en litt artig film som winger'n tok.

                Comment


                • #53
                  Virker som du begynner å bli komfortabel med modellen.

                  Comment


                  • #54
                    Ja begynner virkelig å bli glad i denne. Har aldri likt små modeller noe særlig, men nå vil jeg gjerne ut så ofte som mulig å fly

                    Comment


                    • #55
                      Du kan faktisk gå ned til 42" modellen uten å miste særlig av de egenskapene.... Tror du ville blitt overasket om du prøvde den.

                      Comment


                      • #56
                        Ja det er meget bra. Men kommer nok til å prøve 59'' når den kommer på nyåret

                        Comment


                        • #57
                          Nå har jeg bestillt slick 51 fra adchobbystore.com det ble den i blå og sølv med gul nese skulle hatt no mer gfx på den men det kostet bra mye hos adc. 608 usd inkl frakt.
                          Da er det anbefalt motor/esc, hs-85 servoer, propell og matchende spinner med toll og moms så kommer den vel på rundt 4300 ellerno ikke gale det for denne kjerra.
                          Må vel få bestillt noen batterier også men de tar jeg fra hobbycity
                          Min Hjemmeside..

                          http://sveininge.iflogg.com

                          Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                          Comment


                          • #58
                            Ah tøft! Lyst på akuratt denne pakken selv. Skal du kjøre 4s el. 3s på den? Noen som har testet 3s oppsett på denne? Har en drøss av 3s batterier, samt 6s - ikke så intresert i å kjøpe en liten bunch med 4s bat. til 'en spesifikk modell..


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by sveininge View Post
                              Nå har jeg bestillt slick 51 fra adchobbystore.com det ble den i blå og sølv med gul nese skulle hatt no mer gfx på den men det kostet bra mye hos adc. 608 usd inkl frakt.
                              Da er det anbefalt motor/esc, hs-85 servoer, propell og matchende spinner med toll og moms så kommer den vel på rundt 4300 ellerno ikke gale det for denne kjerra.
                              Må vel få bestillt noen batterier også men de tar jeg fra hobbycity
                              Grattis
                              B&E har ferdige graphix pakker til denne, eller han lager det du vil ha. Billig også.
                              Han laget det jeg har på den blå 70''.

                              Comment


                              • #60
                                Jeg sitter også med endel 3 celles batterier . Men jeg skal ha 4 celles i denne kjerra selv om det blir det eneste 4 celles flyet jeg har da kanskje jeg bytter ut motoren i 47" vyperen min så jeg kan bruke de samme batteriene der.
                                Tenkte på de nano batteriene slik at jeg kan lade de på 5 c
                                Min Hjemmeside..

                                http://sveininge.iflogg.com

                                Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                                Comment

                                Working...
                                X