Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Noen som har noen forslag til montering/feste til batteriet på Wild Beast. Har brukt borrelås, men føler meg ikke akkurat sikker på den patenten asså..
Hvis alt går bra så regner jeg med at jomfruturen blir i morgen og da ser jeg helst at batteriet blir sittende.
Det meste funker, og borrelås er nok noe av det tryggeste jeg har hørt om.
Enkleste patenten jeg har sett er en tannpirker som du stikker gjennom depronen under batteriet og holder det på plass, evt en balsaflis på samme måte.
Eller du kan bruke borrelås på en litt annen måte, altså kjøpe slike kabel ordner borrelås og montere de slik at batteriet sitter godt. Det blir mindre jobb enn å stå med plastikk kort for å få fra hverandre borrelås inne i modellen. Bruk gjerne både belte og seler når du tester ting, altså sleng på klar pakke tape over (men med klaring til batteriet) under testing til du vet om borrelås/tannstikke systemet fungerer.
P.s. Ikke snakk stygt om tape rullen min, den er altid med når jeg flyr.
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment