Announcement

Collapse
No announcement yet.

3D-maskin for stua: UMX Extra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eh, etter at jeg har fløyet endel FPV med mSR, ultra-mikro helikopter, så slo det meg at min gamle Ultra-micro 4-site´s nevnte svake motorkraft kanskje skyldtes at jeg har fløyet den i kaldt vær (1 celles batteriene er etter min erfaring ekstra følsomme for temperaturer). Kjeda meg litt i stad, og tok fram den nesten ubrukte UM 4-site´n . Og riktig, den har omtrent like mye power som Extra´en i stuetemperatur. Ikke så rart, de har samme motor UM 4-site´n er mye hissigere på roll-aksen, og torqueroller på håndstart. Morsom den også.
    Anders Eiebakke
    90078513

    Comment


    • #32
      filme litt hoover i stuen da

      Comment


      • #33
        Hvis du klarer å filme med mSR'e mens du flyr Extraen DA blir jeg imponert

        Comment


        • #34


          Er det denne?

          mvh
          Alf
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #35
            Ja, som du ser har jeg lagt ut to videoer av det samme flyet tidligere i tråden, men nå skrev jeg om UM 4-site
            Anders Eiebakke
            90078513

            Comment


            • #36
              Gleder meg til og se når du flyr blade msxp med collective pitch i fpv inverted


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Min Hjemmeside..

              http://sveininge.iflogg.com

              Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

              Comment


              • #37
                Her er UM 4-site på kjøkkenet. Kan nok øke ekspo på sideroret litt, men det funker jo greit til et kjapt fiks mellom bleieskift
                Anders Eiebakke
                90078513

                Comment


                • #38
                  Cool - du får skru opp et par vinkelhaker på veggen og en lade plugg i mellom dem så har du en automatisk ladestasjon. Da er det bare å hovre den bort til kroken og la den henge der - etter ett "bleieskift" er den fulladet og du er i lufta igjen

                  Comment


                  • #39
                    Flyet er fint å ha, nå som jeg ikke får fløyet sim pga software-trøbbel. Ble tatt på fersken mens jeg lurte til meg en liten "sim-øvelse".
                    Anders Eiebakke
                    90078513

                    Comment


                    • #40
                      Nå også med AS3X

                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #41
                        Den der var faktisk litt fristende nå som det nærmer seg indoor-sesong. Selv om jeg har forbanna meg på at jeg ikke skulle ha noe Horizon fly eller helier noen gang igjen...
                        Propellen skal være på toppen!
                        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                        Comment


                        • #42
                          Den flyr bra (bare testa uten AS3X) men tåler ikke så mye, så må brukes inne i en hall (eller stort rom uten møbler)
                          Blir som depron
                          Tom I. Arntsen

                          Comment

                          Working...
                          X