Unconfigured Ad

Collapse

Donatas Design og Autopartner.se

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kenolang
    • Jul 2010
    • 2530

    #1

    Donatas Design og Autopartner.se

    Autopartner er nå blitt distributør for Donatas Design.

    Donatas Pauzuolis er en av verdens ledende innen indoor og akro/3d, han har nå kommet med noen egne modeller.
    Modellene er godt mottatt, og skal fly vanvittig bra. Har ikke fått testet en selv ennå, men det kommer en til test utover høsten.



    Donatas Pauzuolis RC page

    Så da kan vinteren bare komme
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
  • palsor
    • Jan 2008
    • 638

    #2
    jeg hadde sultimaten og den fløy veldig bra. sånne depron modeller blir brukt opp
    Helikopter:
    T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
    Radio
    Spektrum dx 18

    Comment

    • Kenolang
      • Jul 2010
      • 2530

      #3
      Originally posted by palsor
      jeg hadde sultimaten og den fløy veldig bra. sånne depron modeller blir brukt opp
      Ja det lønner seg å ha endel klare før vinteren
      EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
      EF Yak-54. 110"
      EF MXS 83"
      GB Yak-55 2,2m

      Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
      Takk til:
      Autopartner.se
      http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

      Comment

      • Kenolang
        • Jul 2010
        • 2530

        #4
        Promo video

        Leaving Facebook... | Facebook


        Har fått min nå, så da får man kse seg litt

        Sinnsykt flott finish på modellen, bilder kommer.
        EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
        EF Yak-54. 110"
        EF MXS 83"
        GB Yak-55 2,2m

        Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
        Takk til:
        Autopartner.se
        http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

        Comment

        • alflovvold
          • Sep 2009
          • 5527

          #5
          Donatas er syk. Ser ut som noen av sekvensene når han flyr den indoor er speedet opp - vanvittig reaksjonstid på både modellen og mannen. Tøft.
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment

          • Kenolang
            • Jul 2010
            • 2530

            #6
            Ja det er helt sjukt! Har store forventninger til denne modellen, når man ser hvordan den kan flys... Bare å øve
            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
            EF Yak-54. 110"
            EF MXS 83"
            GB Yak-55 2,2m

            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
            Takk til:
            Autopartner.se
            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

            Comment

            • Kenolang
              • Jul 2010
              • 2530

              #7
              Har omsider begynt på denne, nydelig tilpasning på deler og mengder av karbon
              Kommer til å bruke Hitec 5035 servoer på denne, 2 på balanseror som Donatas gjør.
              Har de 5035 servoene på EPP Sbachen min, og det er helt råe servoer
              Har tidligere brukt billige HXT500 servoer, but no more! Sikkert mange som mener at det ikke er noe vits med digitale servoer, men de er knall og prisforskjellen er ikke stor i forhold til den analoge. Anbefales!

              Bilder av prosessen kommer om litt.
              EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
              EF Yak-54. 110"
              EF MXS 83"
              GB Yak-55 2,2m

              Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
              Takk til:
              Autopartner.se
              http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

              Comment

              • kristianwest
                • May 2011
                • 1769

                #8
                Han flyr jo flyet som et helikopter. Jeg vet ikke om jeg skal bli imponert, motløs eller begge deler
                Kristian Westgård
                Nittedal

                Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                — Neil Armstrong

                Comment

                • xxl
                  • Feb 2008
                  • 1624

                  #9
                  Jeg ser han er på min alder så da er det håp ennå (Sær gammel gubbe jeg nei)
                  BOOMA Intelliswitch

                  Odd A Eriksen

                  Comment

                  • Kenolang
                    • Jul 2010
                    • 2530

                    #10
                    Endelig noen bilder
                    Her ser dere forsterkningen som skal gjøres mellom vinge og kropp. Lett glassfiber og lim, supersterkt!
                    Click image for larger version

Name:	394.JPG
Views:	1
Size:	123.8 KB
ID:	583061

                    Sammensatt.

                    Click image for larger version

Name:	396.JPG
Views:	1
Size:	135.8 KB
ID:	583063Click image for larger version

Name:	395.JPG
Views:	1
Size:	153.3 KB
ID:	583062
                    Mye karbon med, den blir stiv som en.....
                    Click image for larger version

Name:	404.JPG
Views:	1
Size:	52.9 KB
ID:	583070Click image for larger version

Name:	403.JPG
Views:	1
Size:	49.3 KB
ID:	583069Click image for larger version

Name:	402.JPG
Views:	1
Size:	43.3 KB
ID:	583068
                    Click image for larger version

Name:	401.JPG
Views:	1
Size:	61.3 KB
ID:	583067Click image for larger version

Name:	400.JPG
Views:	1
Size:	61.9 KB
ID:	583066
                    Fett skjema da
                    Click image for larger version

Name:	398.JPG
Views:	1
Size:	59.6 KB
ID:	583065Click image for larger version

Name:	397.JPG
Views:	1
Size:	58.4 KB
ID:	583064
                    Sueleven skimtes i bakgrunnen.
                    Click image for larger version

Name:	406.JPG
Views:	1
Size:	53.8 KB
ID:	583071
                    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                    EF Yak-54. 110"
                    EF MXS 83"
                    GB Yak-55 2,2m

                    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                    Takk til:
                    Autopartner.se
                    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                    Comment

                    • Kenolang
                      • Jul 2010
                      • 2530

                      #11
                      Da var endelig modellen klar! Er gira på å teste den nå, men får vente til søndag..
                      Det ble pull-pull på side og høyderor med HS-5035 og en HS-5035 på hvert balanseror.


                      Click image for larger version

Name:	001.JPG
Views:	1
Size:	70.7 KB
ID:	583246
                      Mye avstivning på høyde og sideror.
                      Click image for larger version

Name:	002.JPG
Views:	1
Size:	68.0 KB
ID:	583247
                      Scorpion S-2503 i snuta, med 8x4,3.
                      Click image for larger version

Name:	004.JPG
Views:	1
Size:	62.5 KB
ID:	583248
                      Mye karbon gjør denne vannvittig stiv.
                      Click image for larger version

Name:	005.JPG
Views:	1
Size:	69.2 KB
ID:	583249
                      Min kjære i positur med Arrowen
                      Click image for larger version

Name:	018.JPG
Views:	1
Size:	74.3 KB
ID:	583250
                      EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                      EF Yak-54. 110"
                      EF MXS 83"
                      GB Yak-55 2,2m

                      Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                      Takk til:
                      Autopartner.se
                      http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                      Comment

                      • alflovvold
                        • Sep 2009
                        • 5527

                        #12
                        På tide! Hehe..

                        Få litt film etterhvert da, blir artig å se!
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment

                        • Kenolang
                          • Jul 2010
                          • 2530

                          #13
                          Igrunn på tide ja, har ikke vært så gira i det siste.
                          Film kommer
                          EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                          EF Yak-54. 110"
                          EF MXS 83"
                          GB Yak-55 2,2m

                          Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                          Takk til:
                          Autopartner.se
                          http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                          Comment

                          • Kenolang
                            • Jul 2010
                            • 2530

                            #14
                            En ørliten snutt fra i dag. Fikk ikke testet den skikkelig, for hver gang jeg dro full gass, så løsnet propellen...
                            Flyet virker veldig lovende, bra respons og bra rollrate
                            Presis er den også, siden den er stivet opp i alle retninger med karbon. Med HS-5035 blir den rask og responsiv. Har testet disse servoene en liten stund nå og de er helt knall! Karbonite og metall drev er saker det
                            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                            EF Yak-54. 110"
                            EF MXS 83"
                            GB Yak-55 2,2m

                            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                            Takk til:
                            Autopartner.se
                            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                            Comment

                            Working...