Announcement

Collapse
No announcement yet.

AP's nye depron: sueleven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AP's nye depron: sueleven

    Kenolang kommer også til å legge ut litt info om AP's nye depronmodell, sueleven. En sukhoi Den skal visst nok være enda bedre og sterkere enn AP-sbach'n.
    Den får enormt med skryt av de som har prøvd den

    AP SUeleven Depron 820mm Combo Depron Sukhoi 2011 EPS SU-eleven

    Selv har jeg også en på tur. Så da bør jeg få til noe med en crazy-sukhoi og en sueleven

    Click image for larger version

Name:	ap-sueleven-1_7503.jpg
Views:	1
Size:	84.9 KB
ID:	630055
    Last edited by anders e; 07-10-11, 18:28.

  • #2
    Elektro-Anders går du under nå!

    Sikkert fin den! Håper de har endret avstivingen på vingene siden Sbachen - fikk fort måkevinger siden lista var 2delt og plassert rett på leading edge. Samt, kroppen vrir seg fort etter noen turer! Ved litt hastighet får jeg flutter på bal. ror som et tungt epelepsi anfall.

    Blir artig å se! Legg på lyden til DA200'n din så passer det litt bedre din stil!
    Last edited by alflovvold; 07-10-11, 18:48.
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment


    • #3
      Jeg bare tjuvstartet tråden for Kenneth
      Men ja, jeg må jo fly innendørs jeg også.

      Comment


      • #4
        alf du får fly innendørs med denne da. her er det ikke noe fløtter
        Helikopter:
        T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
        Radio
        Spektrum dx 18

        Comment


        • #5
          Jepp, men jeg tror det blir litt ensformig flyging med upright harrier/inverted, roll og hover?!

          Tøft hehe..
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #6
            Disse flyene burde kommet RTF, er et mas å sette de sammen
            Trond Winger, søndagsflyger

            EG MX2 106"
            Ultimate 71"/DLE55
            GB Yak55 2.2M/DLE55

            Comment


            • #7
              Originally posted by trowin View Post
              Disse flyene burde kommet RTF, er et mas å sette de sammen
              Og spesielt masete blir det etter maiden om man har tatt skjul-vegg-testen
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • #8
                Originally posted by arhennie View Post
                Og spesielt masete blir det etter maiden om man har tatt skjul-vegg-testen

                Helt riktig det Arne
                Trond Winger, søndagsflyger

                EG MX2 106"
                Ultimate 71"/DLE55
                GB Yak55 2.2M/DLE55

                Comment


                • #9
                  Autopartner kommer til å satse hardt på sine egenproduserte modeller, ganske gøy at de gjør dette.

                  Her er ett par teasere med en ganske kjent figur for mange



                  EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                  EF Yak-54. 110"
                  EF MXS 83"
                  GB Yak-55 2,2m

                  Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                  Takk til:
                  Autopartner.se
                  http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                  Comment


                  • #10
                    Film fra i dag
                    Første gang inne med denne modellen. Synes flyet er skikkelig digg jeg, bra respons og stabilt. Flyet er stivt nok, og kannok ikke flys i filler i lufta!
                    Hadde midair med en EPP fighter, og den måtte bite i støvet(les: golvet)
                    Håper det faller i smak. Løp og kjøp folkens, denne modellen er rå!
                    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                    EF Yak-54. 110"
                    EF MXS 83"
                    GB Yak-55 2,2m

                    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                    Takk til:
                    Autopartner.se
                    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                    Comment


                    • #11
                      Min håper jeg er klar om 14 dager.
                      Men har du noen favoritt av de to modellene?

                      Comment


                      • #12
                        Flott flyging Kennet.
                        Blir artig å se hvor du er til sommer`n igjen om du fortsetter med dette i vinter. Fin trening
                        Terje Egeberg
                        "Opp ska det og det får bare virke"


                        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

                        Comment


                        • #13
                          Takk Terje

                          Fikk ikke teste Arrowen nok til å kunne sammenligne disse noe særlig, men førsteinntrykket er at Arrowen er hakket heftigere. Mulig jeg ombestemmer meg her...
                          EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                          EF Yak-54. 110"
                          EF MXS 83"
                          GB Yak-55 2,2m

                          Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                          Takk til:
                          Autopartner.se
                          http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                          Comment


                          • #14
                            Oh yeah, flott flyging mister! Til sommeren Kenneth - IT`S ON! Da kjører vi 3D konkuranse, lavest mulig er stikkord. Taperen må drikke en kasse pills på styrten iført Borat kostyme!

                            Ok da, kanskje ikke. Men en re-huck må vi jo få til! Var jeskla morro sist gang.

                            Ser rimelig lik ut som AP Sbachen i konstuksjonen/flygemåten - kan det stemme?

                            Nå er det vel litt begrenset hvor forskjellig samtlig av disse papp-platene flyr i denne sizen/klassen.
                            Last edited by alflovvold; 21-11-11, 12:12.
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alflovvold View Post
                              Oh yeah, flott flyging mister! Til sommeren Kenneth - IT`S ON! Da kjører vi 3D konkuranse, lavest mulig er stikkord. Taperen må drikke en kasse pills på styrten iført Borat kostyme!

                              Ok da, kanskje ikke. Men en re-huck må vi jo få til!

                              Ser rimelig lik ut som AP Sbachen i konstuksjonen/flygemåten - kan det stemme?

                              Nå er det vel litt begrenset hvor forskjellig samtlig av disse papp-platene flyr i denne sizen/klassen.
                              Hyggelig

                              Da har vi en deal, lavest er tøffest Regner med den nest laveste går i bakken, men øl er godt

                              Flyet er ganske likt EPP Sbachen å fly, men er mye mer responsivt. Sueleven har mer korbon i vingen, 3mm list forran og bak. Ellers er de ganske like.
                              Er vel vekt og stivhet som blir den største forskjellen på de fleste depron-modeller..
                              EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                              EF Yak-54. 110"
                              EF MXS 83"
                              GB Yak-55 2,2m

                              Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                              Takk til:
                              Autopartner.se
                              http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                              Comment

                              Working...
                              X