Unconfigured Ad

Collapse

Elektromotor til Fizza i RCM&E

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Extra 300s
    • Mar 2004
    • 274

Hvis oppsettet ditt fungerer bra så kopierer jeg det!
    Nå har jeg bestillt Himax C2812-1200 og Apache 20A regulator, 3S 1500mAh Li-Po ligger klart og venter....

Skal komme med en tilbakemelding når jomfruturen er tatt
    Align T-Rex 450
    Fizza elektrofly
    JR 9xII

Comment

• Extra 300s
      • Mar 2004
      • 274

Da er jomfruturen tatt og jeg er meget fornøyd bortsett fra et par ting...

For det første så lurer jeg på om en må ta hensyn til hvordan mottaker, regulator og ledninger ligger med tanke på forstyrrelser/glitch???? Det er mulig det var vinden som spilte meg et puss, men jeg syntes det var noen litt for kraftige rykkinger der et par ganger.

Og er det noen som vet hvor mange ampere motoren min trekker på bånn gass?? Det er en Himax C2812-1200 med en CC25A reg. og en 8x4 prop. Batteriet mitt er et 3s 1500mAh Li-Po som kan levere 12A kontinuerlig og 18A max. Lurer på om batteriet et litt lite, eventuellt litt for stor propell.

Ellers så fløy modellen utrolig fint før det begynte å blåse, kan anbefales
      Align T-Rex 450
      Fizza elektrofly
      JR 9xII

Comment

• Bonito
        • Sep 2004
        • 265

Det er ekstremt viktig at mottaker ligger så langt vekk fra motor/regulator og batteri ledninger som mulig!!!

Hvis du ikke har schulze mottaker da! Det er de eneste mottakerne jeg har prøvd, som ikke bryr seg om regulatoren ligger på siden av mottakeren. Alt annet glitcher som bare f......

Strøm trekket har jeg ikke peiling på, det er dårlig med informasjon på disse Himax motorene. Prøv å få målt det! Det er det jeg gjør

Mvh
        Simon B. Nielsen
        Damn these things are hard to fly!

Comment

Working...