Announcement

Collapse
No announcement yet.

Shockflyer Pitts på vei i posten :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Shockflyer Pitts på vei i posten :D

    Ja, da er denne bestilt:



    Skal hive dette utstyret i den
    Motor: Hyperion 2205-46, GWS hd 8x4
    Batteri: Etec 700 3cell
    RC: Electron 6, 3x hs55, CC10

    Regner med totalvekten blir på rundt 200g, med andre ord lav vingebelasting . Har også hørt at motoren yter litt mer enn en Axi 2204, så tror jeg har mer enn nok med power. Satser på å få den til helgen, så full tilbakemelding kommer da.

    Noen som har noen erfaringer med denne modellen?
    Morten Smøraas

  • #2
    Stilig! Visste ikke at Ikarus lagde Pitts Shockflyer. Hva kosta den, hvor kjøpte du den?

    Jeg har også kikka litt på en Pitts nå når LieRaideren min er begynt å bli herpa. 寡妇高潮一级毛片免费看,最好看的2019中文大全在线观看,成人一区二区三区费免看,我与子发生了性关系 免费,高清 码 免费AV har to fine depronmodeller. En på 92 cm vingespenn og en på 46 cm vingespenn.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Pene fly alle disse

      Er de minste glovmotorene alternativer i disse fuglene?

      Cessnaknuseren
      Cessnaknuseren
      Bjørn Sandbæk

      Dæ går litt mindre lim nå.

      Comment


      • #4
        Har akkurat kommet hjem etter tur med Shockflyer F3A! De nye shockflyerne er litt større enn de tidligere Extrema osv. Flyet er konge å fly - masse gøy. Flyr med 730mah 3c lipo, så vekta er ca 250g. Har to slike - minst 20 min med moderat gassbruk på hvert batteri. Jeg digger disse shockflyerne. Gleder meg til å høre om pittsen... muligens mitt neste shockflyer.
        Torgeir K. Haugstad

        Comment


        • #5
          Fikk tak i den fra moss hobby. De er så ny at han ikke har hatt tid til å legge de ut på siden enda, men hvis du tar en telefon til ham får du den sikkert
          Morten Smøraas

          Comment


          • #6
            Originally posted by torgeir
            Har akkurat kommet hjem etter tur med Shockflyer F3A! De nye shockflyerne er litt større enn de tidligere Extrema osv. Flyet er konge å fly - masse gøy. Flyr med 730mah 3c lipo, så vekta er ca 250g. Har to slike - minst 20 min med moderat gassbruk på hvert batteri. Jeg digger disse shockflyerne. Gleder meg til å høre om pittsen... muligens mitt neste shockflyer.
            Hvilken motor flyr du med?
            Morten Smøraas

            Comment


            • #7
              Flyr med Ikarus sin børsteløse og Lexors regulatoren. Det er den pakken ikarus selger - kjøpt hos Moss Hobby!
              Torgeir K. Haugstad

              Comment


              • #8
                Direktedrift? Du har ikke litt specs på den motoren?
                Morten Smøraas

                Comment


                • #9
                  Direktedrift ja, det er en liten outrunner. Har desverre ikke specs.

                  http://www.ikarus-modellbau.de/onlin...=266&anid=5598

                  Direktedrift med Ikarus 9x5 propeller.
                  Torgeir K. Haugstad

                  Comment


                  • #10
                    Yes, da var den komt
                    Fikk den i går, men fikk ikke gjort så mye pga. jobb og skole.
                    Førsteintrykket er veldig bra, virker som flyet er godt gjennomtenkt med tanke på bygging. Delene passer sammen som ett puslespill, som alle Shockflyere. Er også en god del carbon inni bildet.

                    Skal få gjort den ferdig idag, men fikk no tatt noen bilder fra igår :P

                    edit: Noen som vet hvorfor thumb'ene ble så dårlig?
                    Attached Files
                    Morten Smøraas

                    Comment


                    • #11
                      Ser ut som ett morsomt fly. har sansen for fly med mere en en vinge .

                      hvor mye koster en slik, og er det med motor i pakka elle kommer måman ha motor og regulator ved siden av?

                      La ut noen bilder i går og thumb´ene ble like dørlig da?
                      Tom Nohr
                      Tennisveien 9
                      2450 Rena

                      Frsky taranis 9+
                      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                      + diverse små ting

                      Comment


                      • #12
                        Jeg fikk den for 450 kroner, men prisen var ikke bestemt enda. Ta en telefon til moss hobby og hør med ham. I pakken følger det med alt som trengs for å montere flyet, men r/c-utstyret følger ikke med. Ingen motor med andre ord.
                        Morten Smøraas

                        Comment


                        • #13
                          Motoren Ikarus selger skal være en eloksert AXI 2204. Samme vekt og specs. Jeg har et sett med motor og vridbar propell på vei i posten!!

                          Bilder og video kommer på webben min.
                          Anders Hauge

                          www.hang.no - Norges nye HANG-side!

                          www.JetsOfBergen.no
                          rc.andersh.com

                          Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
                          Byggeblog FPV SailCam Easyglider
                          Byggeblog for Eurosporten
                          Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

                          There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

                          Comment


                          • #14
                            Da er flyet, tross jobb i ettermiddag, ferdig
                            Som du sikkert ser nøyet eg meg ikke med pinglehjulene fra Ikarus, så jeg hev på de største pico-hjulene jeg har. Størrelse teller
                            Ellers er flyet bygd etter bruksanvisning. Gjenstår bare å sette i radioutstyret, så blir det jomfrutur imorgen.
                            Attached Files
                            Morten Smøraas

                            Comment


                            • #15
                              Hei, stilig fly!
                              Anbefaler å kjøpe skumhjul med plastikkfelg. Slik som disse:
                              http://www.mosshobby.no/pd-986880052.htm?categoryId=32
                              Mye bedre utendørs. Bladen min takser fint på gress de slike.
                              Run, live to fly, fly to live, aces high!
                              Erlend Larssen

                              Comment

                              Working...
                              X