Unconfigured Ad

Collapse

EPP VS. ISOPOOR

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

99% sikkert at jeg har flyet hjemme på bordet i kveld... Pakkesporingen tilsier ihvertfall at den burde komme i dag

Klarte selvfølgelig å rote bort krystallen til mottakeren min etter hyttetur i helga... Noen som vet om IMPX på Lillehammer forhandler Hitec utstyr? Hvis ikke må jeg vel en liten tur til Hamar på Absolutthobby...

Om det kommer i dag blir det antagelig bilder i kveld og kanskje et lite videoklipp i morgen fra jomfruturen (hvis jeg får tak i krystall...)

Funker det greit å lime med 5 og/eller 10min epoxy på EPP?
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• Bonito
      • Sep 2004
      • 265

Det funker med epoxy, men det er tungt!

Jeg bruker kontaktlim på epp. Der er lett, raskt og greit og jobbe med!

Mvh
      Simon B. Nielsen
      Damn these things are hard to fly!

Comment

• esmel
        • Dec 2004
        • 2830

ok. sitter her og limer nå... med epoxy Prøver å være sparsom...

Har valgt å bruke kun 1 servo på balanserorene for og spare vekt. Kaster på en hs-56, tipper den gjør nytta... Kommer antagelig til å strippe mottakeren for undøvendig plast også. Monterer også servoene til sideror og høyderor litt lenger bak siden batteri/motor/esc kombinasjonen er litt tyngre enn andre oppsett jeg har sett foreslått på den... Spesielt høyderorsservoen blir umulig å flytte etter at jeg har limt sammen over og underdelen av kroppen...

(Egen tråd kommer når jeg er ferdig...)
        Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

Working...