Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg åpna en cd spiller i dag å tok ut motoren, lodda på ledninger, og satt på strøm på to av ledingene... men den ville ikke snurre, jeg kjente litt motstand.
dentredje ledren hva er den til... maå jeg ha esc...
Ikke helt enig Alfalfa, Apache sin arf motor er meget prisgunstig og fungerer utmerket i lette depronmodeller, ikkeno problem å fly med. Utrolig bra faktisk med tanke på pris. Har vel anbefalt den før til deg .:blind:. .
en børste løs motor er i utgangspunktet det samme som en tre faset AC motor alaa de som blir brukt til vedkapp sager og større ting. så ESC en til en børsteløs gjør vel egentlig om batterispenninga til en trefaset AC spenning hvis jeg ikke har skjønt det helt feil.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
ja isak det har du!! men går for klepaker 17t istedet!
det apache kitet, fikk plutslig veldig lyst på det, bare for å bygge...og jeg skal jo om ikke så lenge kjøpe en cc10 esc... kan jo kjøpe den nå, kansje det blir isopor fly da!!
Det kitet de har på elefun er det no tess.... strøm trek og thrust?
får prøve apache først, og om den virker, så beholder jeg den...men vis ikke så kjøper jeg klepaker... og da blir sikert pappa glad, 550 kr biligere... får det er jo han som skal beltale... selv om jeg har jobba livet av meg for det... hehe
men tror du den klarer og hovre med den???, men deet re vel liten sjangs for det (?)
Joda!! Jeg hovrer lett med Lierideren min med totalvekt på 200gram, masse kraft i overskudd også. Ble faktisk mektig imponert over den lille tassen. Går vertikalt til batteriet gir seg..
Tror ikke apache er noe dårlig førstevalg. Når du må sette den sammen selv så lærer du litt samt at det er greit å ikke ha dyreste motoren som førstemotor. Blir somregel litt mye herjing og endel kræsj når en starter med dette. Kommer til å kjøpe Klepaker motor etterhvert selv også, men som en start er Apache et greit alternativ synes nå jeg.
cd-rom/lrk motor tips and tricks, homepages, manuals. Tests and checks may save you from frying your controller. Thread is active, bookmark it for future refence and subscribe to it:
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment