Unconfigured Ad

Collapse

Spraysparkel på isopor.....ikke bra!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HighFly
    • Dec 2005
    • 68

Spraysparkel på isopor.....ikke bra!!

Skulle montere sammen en Pico Stick, og tenkte at for å gjøre overflaten på kroppen litt "smoothere" så kunne jeg gi på med litt spraysparkel. Brukte typen Plastic Padding. Har gjort dette med hell på depron tidligere.Det gikk IKKE særlig bra på isopor Spraya et tynt lag, og etter ca 2 minutter kunne jeg se tvers igjennom flykroppen. Jaja...man lærer så lenge man lever
    It`s not the fart that kills...it`s the smell!
  • TheBirg
    • Jan 2004
    • 692

ay... (Ussscha ! )

Utdanning koster
    Ønsker dere en god dag på feltet !
    Birger Mork

Mine besittelser :
    Flygreier (Massevis)
    Heligreier (En Mini Titan)
    Bilgreier (Et par stk.)

Comment

• Alf Surdal
      • May 2005
      • 680

megakjipe greier det der.. ikke for å pirke i såret, men jeg tester alltid om isopor o.l. tåler f.eks lakk på en liten bit før jeg sprayer på. men det er fort gjort å bli litt ivrig, håpe på det beste, og kjøre på..
      Alf Surdal
      Hovsherad

Comment

• Vingemutteren
        • Jul 2002
        • 2421

Originally posted by Alf Surdal
        megakjipe greier det der.. ikke for å pirke i såret, men jeg tester alltid om isopor o.l. tåler f.eks lakk på en liten bit før jeg sprayer på. men det er fort gjort å bli litt ivrig, håpe på det beste, og kjøre på..
        Og så er det de gangene en tester og alt ser bra ut etter 5-10 minutter, og så peiser en på. Så viser det seg at det går greit med lette tynne strøk men ikke tykke strøk. Tror ikke dere trenger videre beskrivelse av hvor jeg vil med denne.
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

• joo
          MFN Skribent
          • Nov 2002
          • 6936

Isopor skal sparkles med en lettvekts-sparkel for balsa, f.eks NHP sin type.
          Eksempel: http://www.nortrading.no/default.asp?page=197
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

Working...