Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Skulle montere sammen en Pico Stick, og tenkte at for å gjøre overflaten på kroppen litt "smoothere" så kunne jeg gi på med litt spraysparkel. Brukte typen Plastic Padding. Har gjort dette med hell på depron tidligere.Det gikk IKKE særlig bra på isopor Spraya et tynt lag, og etter ca 2 minutter kunne jeg se tvers igjennom flykroppen. Jaja...man lærer så lenge man lever
megakjipe greier det der.. ikke for å pirke i såret, men jeg tester alltid om isopor o.l. tåler f.eks lakk på en liten bit før jeg sprayer på. men det er fort gjort å bli litt ivrig, håpe på det beste, og kjøre på..
megakjipe greier det der.. ikke for å pirke i såret, men jeg tester alltid om isopor o.l. tåler f.eks lakk på en liten bit før jeg sprayer på. men det er fort gjort å bli litt ivrig, håpe på det beste, og kjøre på..
Og så er det de gangene en tester og alt ser bra ut etter 5-10 minutter, og så peiser en på. Så viser det seg at det går greit med lette tynne strøk men ikke tykke strøk. Tror ikke dere trenger videre beskrivelse av hvor jeg vil med denne.
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment