Unconfigured Ad

Collapse

Formosa 2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • galmania
    • Jul 2005
    • 604

At den kommer uten motor, og sannsynligvis uten understell
    Geir Amund Lindberget

Comment

• william123
      • May 2005
      • 2330

så det er ikke et seilfly som jeg først trodde, men man får den billigere uten motor og kan sette in den man vil
      William Jul Ringkjøb
      Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• galmania
        • Jul 2005
        • 604

Jepp, eller bruke den som slope glider, uten motor og med batteri i nesa. Men det er akkurat den samme som den vanlige bare uten motor og understell.
        Geir Amund Lindberget

Comment

• Ricky
          • Oct 2005
          • 24

Hvor blir den av?

Ingen av modellbutikken har peiling enda på når den vil komme til Norge, kan vel ikke ta så inn i helsike lang tid og få kåla den til Holmestrand!
          Men mest sannsynlig er det vel noen som ror fra Taiwan i en liten åpen jolle, og er vel her til sommeren.

Comment

• galmania
            • Jul 2005
            • 604

Originally posted by Ricky
            Ingen av modellbutikken har peiling enda på når den vil komme til Norge, kan vel ikke ta så inn i helsike lang tid og få kåla den til Holmestrand!
            Men mest sannsynlig er det vel noen som ror fra Taiwan i en liten åpen jolle, og er vel her til sommeren.
            ... med fuktige og forvridde gws fly! Ja, man kan lure på hvorfor det tar så helsikes lang tid, den har jo vært tilgjengelig i japan og usa ganske lenge nå.
            Geir Amund Lindberget

Comment

• Ben_E
              • May 2003
              • 621

Originally posted by galmania
              ... med fuktige og forvridde gws fly! Ja, man kan lure på hvorfor det tar så helsikes lang tid, den har jo vært tilgjengelig i japan og usa ganske lenge nå.
              Lett hoderegning:

Norge: ca. 2000 modellflyvere - dvs GWS selger kanskje 100 stk
              USA: kansje 200000 modellflyvere - dvs GWS selger kanskje 10.000 stk

Formosa 2 har vært tilgjengelig for earlybird medlemmer for en stud tilbake. Jeg valgte å stå over... Medlemmer får tilbud om å kjøpe nye modeller som går av samme produksjon som den første som sendes i container til USA. Jeg fikk min C-47 3-4 måneder før den dukket opp i butikker her til lands

Mer om Early-bird programmet finnes på GWS sine hjemmesider!

Ben_E
              Ben-Erik Ness
              Bergen Modellflyklubb

Go FASST or go home... ..build to fly not to crash

www.hang.no - Norges nyeste RC-seilflyside med egen database over flysteder!

http://www.bmfk.no
              http://www.jetsofbergen.no

Comment

Working...