Jeg er nå en lykkelig eier av en wingo og har nå flydd i 1 time tilsammen... Veldig flott fly. Men en ting som skjer er at når det kommer rundt 200 meter unna begynner motoren å fuske som gjør at jeg mister all farta og løftet. Noen som kan hjelpe meg her? Bruker orginal motor med gear utveksling
Unconfigured Ad
Collapse
Wingo som fusker
Collapse
X
-
Wingo...radioproblemer
Garantert speedregulatoren som slår inn på radioen. Spesielt hvis du bruker 27 mhz AM. Kan også forstyrre på 35 AM/FM. Du kan prøve å fjerne mottaker og antenne lengst mulig unna regulatoren. Regulatoren bør stå så nær motoren som mulig. Metallbommen på Wingo kan også svekke radiosignalet hvis antennen ligger for nærme. I værste fall må du bytte frekvens eller ny regulator.
olleComment
-
Jeg har nå funnet feilen. Motoren var brent. Jeg kjøpte den wingo power deluxe av rcmodeller. jeg har ikke noe spesielt greie på dette med elektro greiene, men kan det komme av at batteriet og regulatoren er for sterkt for motoren? 400 motor på 22 ampere regulator med 9,6 volt batteri.Comment
-
husk at børstemotorer må kjørest inn før en bruker dem.
jeg lar mine motorer spinne fritt uten belastning på 2-3 volt en del timer før jeg setter dem i modellen.med hilsen ArvidComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment