Unconfigured Ad

Collapse

På norsk.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pleym
    • Dec 2001
    • 909

Jeg hadde vel ikke lagt meg ned og protestert hvis jeg kunne få norsk meny på radioen
    Graupner MC-24 kommer vel med norsk software (måtte bare)

Comment

• Soloflying
      • Aug 2004
      • 201

Det hadde vel vært greit med norsk bruksanvisning på alt egentlig, men prøv å se litt seriøst på det...
      Jeg så på typisk norsk for en stund siden og da havnet det norske språket på 157. plass for verdens mest brukte språk om jeg husker rett. Om produsenter og forhandlere skulle lage bruksanvisninger og operativsystem for den slags skyld på norsk, må de lage det på svensk og dansk også. Hvorfor? Fordi Danmark og Sverige har flere innbyggere enn lille Norge. Like greit å lære seg engelsk mener nå jeg. Om noen tiår finnes ikke norsk uansett...
      I don't think there's a punchline scheduled, is there?

Comment

• Tore
        • Jan 2006
        • 337

Hvorfor må noen her på forumet alltid "eksplodere" når noen spør et spørsmål de syns er dumt? Jeg sier ikke at dette er de samme hver gang, men det er veldig ofte noen.

Nå må dere ikke glemme at det ikke er alle som kan alle engelske fremmedord så godt at de kan lese en bruksanvisning like godt på engelsk som norsk. Selv om jeg har bodd i engelsktalende land og gått på engelsktalende skoler i flere år, har også jeg av og til problemer. Isteden for å holde på slik kan dere si det på en saklig måte (slik mange har gjort), og heller prøve å hjelpe til på best mulig måte (slik også mange har gjort her).

Dumt hvis hobbyen vår skal forbeholdes de som er best i engelsk...
        Tore

www.skalamodellflyklubb.no

Comment

• madona
          • Nov 2005
          • 115

Originally posted by Holger
          Den finnes i hvertfall på svensk, og jeg har helidelen av den manualen kopiert. Mulig jegkan skaffe deg resten også...må bare få tak i vedkommende som jeg kopierte den av
          Hadde vært fint d,hvis du klarer det så kan du jo sende meg en privat melding.

Comment

Working...