Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Fin film da !. Flyet er stilig. Er litt usikker på flyets "evner" i rolige hastigheter.
På filmen går det jo stort sett fort hele tiden også under landing...
Gisle
Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"
Tipper at det er nokså vanskelig å lande dette flyet. Virket som han/hun måtte ha stor fart inn for landing. Fin er den.
Originally posted by Gisle
Fin film da !. Flyet er stilig. Er litt usikker på flyets "evner" i rolige hastigheter.
På filmen går det jo stort sett fort hele tiden også under landing...
Gisle
-----------------------------------------------
Tomas
Trondheim modellflyklubb www.heltpropell.com
kjenner ikke denne men vet en som har cmpro sin chipmunk og den kommer inn som en trainer når han skal lande den. det er vel en 40size da. har litt intrykk av at jo mindre flyene er jo vanskeligere er de. fordi de får større vingebelastning.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Jeg kjenner ikke hyperion sin chipmunk men jeg kjenner rcflight sin veldig godt. Har flydd denne masse men det er vel noe andre forhold som gjelder - 1,6m vingespenn og saito 72 gk i snuten. Flott fly med veldig flotte fly egenskaper - lander i "ganghastighet". Er ganske nøye med tyngdepunkt da mitt fly er også veldig lett. (glassfiber kropp og planket isoporvinge).
Ellers så er vel chipmunken noe av det peneste scala flyet jeg kan komme på.. utrolig snille linjer.
Ser Hyperion har en stilig Chipmunk, men jeg kjenner ikke fly egenskapene til dette flyet. Noen som har erfaringer å dele ?
Mvh
Gisle
The Super Chipmunk (10 size) is already available in Norway and Hyperion have also a 70 size Chipmunk in the pipeline which will land locally in the very near future
The Super Chipmunk (10 size) is already available in Norway and Hyperion have also a 70 size Chipmunk in the pipeline which will land locally in the very near future
Jepp jeg vet de er i Norge, men kjenner ikke helt egenskapene til flyet..
Vet du Ken noe om når Hyperion slipper løs sin nye Cessna 10 ?
Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment