Announcement

Collapse
No announcement yet.

Magister og opptrekksfestet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hi

    nå må det bare komme snø så du kan trekke meg opp
    Robert
    Hole El-Flyforening

    Comment


    • #17
      Originally posted by x-pilot
      Hei!

      Fikk Magisteren i hus i helgen og nå står det bare igjen å feste dekalene. Men så ble jeg sittende og stusse på hvordan den lille plastgreia til å trekke opp seilfly med egentlig skal festes? Derfor lurer jeg på flg:

      - Kan noen gi en detaljert beskrivelse av hvordan man monterer servo, pianotråd og festeanordning? (Gjerne med bilder)

      - Hvilken mottaker brukes for å få prosjektet i havn?

      - På min RTF-modell er det en isoporkloss i bakvinduet. Denne sitter dønn fast... Burde jeg ta hardt i å få løsnet denne for å få festet slepeutstyret? (Funderer på om det er her servoen skal sitte....)

      Uansett bør dette være i havn før jeg setter på dekalene til bakvinduet

      Håpen noen kan hjelpe meg med dette!
      trygve hvor er det blitt av deg
      Robert
      Hole El-Flyforening

      Comment


      • #18
        BØ!! Her er jeg

        Robert: Veldig bra jobbet med flyplassvalg i helgen! Nå er det bare å vente på at snøen kommer. Jeg har skiene til Magisteren klare. De er laget av beste sort polykarbonat/plexiglass. Mens man venter på snøen kan man jo fantasere over hva en børsteløs motor kan gjøre med Magisteren...
        Trygve M.
        Medlem av Ringerike Modellflyklubb.

        "Not within a thousand years will man ever fly!"
        -- Wilbur Wright, 1901.

        Vrakgods strødd utover hele Ringerike.

        Comment


        • #19
          Originally posted by x-pilot
          BØ!! Her er jeg

          Robert: Veldig bra jobbet med flyplassvalg i helgen! Nå er det bare å vente på at snøen kommer. Jeg har skiene til Magisteren klare. De er laget av beste sort polykarbonat/plexiglass. Mens man venter på snøen kan man jo fantasere over hva en børsteløs motor kan gjøre med Magisteren...
          ja jeg tror den flyplassen blir helt knall!
          en børsteløs motor hadde vært midt i blinken for deg tror jeg, virker som magisteren er litt i det svakeste laget for og hente inn igjen, men ikke veit jeg da jeg alderi har prøvd det flyet! detta greier du og føle deg frem til!!!
          ser deg på møtet i morgen kl 18.00
          Robert
          Hole El-Flyforening

          Comment

          Working...
          X