Unconfigured Ad
Collapse
Dc-10
Collapse
X
-
Tags: None
-
Prøvde å følge tråden på rcu.... Ble litt overasket når den plutselig hadde hatt maiden etter bare 40 timer på byggebordet :OChristen
http://jetsofnorway.com/Comment
-
Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkomposittComment
-
Hehe.. tøft! Ser ut som et veldig sosialt prosjekt, morsomt..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
23 kg med over 5m vsp er vel ganske lett. Kunne vært interessant å få vingebelastningen oppgitt.
Gyro på balanseror?
Mh RolvBFlisespikkeri er gøy!
Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
Dyrøy MFK
ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
http://rolv.infoComment
-
Jeg tror heller den så ekstremt lett ut for å kunne fly med skalafart. Et tungt fly vil vel neppe kunne lande på den måten, selvom landinga ikke var helt skala23 kg med over 5m vsp er vel ganske lett. Kunne vært interessant å få vingebelastningen oppgitt.
Gyro på balanseror?
Mh RolvBRiktig fart er viktig når man skal fly skala. En DC 3 som flyr som en Spitfire, blir liksom ikke helt riktig.
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment