Unconfigured Ad

Collapse

Jet tur til Sunnmøre?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Minibønna
    *****istrator
    • Oct 2005
    • 390

Originally posted by Eagle
    Er det noe jet aktivitet oppe hos dere nå da eller?
    Er jo noen gutter fra Molde traktene som flyr jet på Fagernes, har jeg sett.
    Her lå tåka tett og lavt i dag, så det ble ikke noe flyving her, kjørte FG monster istedet. Kjekt med en rå bil på sånne dager
    Hvor lang og bred stripe har dere der oppe da?

Knut Erik.
    Klubbstripa er på nåverende tidspungt 30x120 men ferdigplanert til 150-160 meter, blir å så gress til våren på den øverste biten slik at vi får full lengde.
    Ellers er det vel nok av jetfly her oppe ja!
    Tor Henrik Hernes

Comment

• Eagle
      • Jan 2006
      • 1299

Har dere noen planer om å dra til Sandane på Langfredag i år da. Jeg vet at stevneledelsen der nede inviterer dere hvert år, men jeg har aldri sett dere der. Hadde vært gøy om dere kom. Er jo kun 1 time lenger å kjøre for dere
      Ut i fra det jeg leser om stripa deres, er den ikke lenger enn vår, kun litt bredre, noe jeg misunner dere litt. Skal forhandle litt med grunneieren der vi leier, og høre om vi får utvide med 50 meter på lengden og 5 meter på bredden. Da blir det bra, 200x15-18 meter.

Håper på ok vær fredag, men det ser dårlig ut.

Snakkes.
      Knut Erik
      But it flies, so who cares??
      www.torqueroller.com
      Steikje galen
      www.skalamodellflyklubb.no
      www.teamflyingcircus.com

Comment

• Minibønna
        *****istrator
        • Oct 2005
        • 390

Ikke noe planer om Sandane nei! Hør aldri hørt et pip derfra vi! Kan jo være at det stopper opp hos en eller annen i klubben som ikke gidder og bringe det glade budskap vidre.
        Tor Henrik Hernes

Comment

• Eagle
          • Jan 2006
          • 1299

Mener at de sa de hadde snakket med Gudmund Malones. Men det er nå så.
          Har ikke sett så mye av dere på Oppdalstreffet heller. Har tenkt mye på at det skulle latt seg gjøre å arrangere et flystevne i Møre og Romsdal oxo, det er jo egentlig ganske mange piloter her. Har snakket litt med noen i Ålesund MFK, men vet ikke helt hva det ble til. Har inntrykk av at modellflygere i Møre og Romsdal er noen særinger, som helst skal fly alene på den lokale stripa, finnes noen av dem i vår klubb iallefall. Jeg er sær på den måten at jeg gjerne vil fly sammen med flere. Å fly alene gir meg ingenting, det var heller ikke derfor jeg startet med denne hobbyen for 20 år siden.

Jaja.
          Fagernes nærmer seg heldigvis fort.
          Skål.
          Knut Erik
          www.torqueroller.com
          Steikje galen
          www.teamflyingcircus.com

Comment

• simor
            • Nov 2005
            • 2

Halloen "EAGLE" Var på hovden og så på deg når du fløy jet. meget pen flyging må jeg si. Jeg og en kompis var der og ringte på klokka i tårnet og lurte på om vi fikk komme inn å hilse på deg. Svaret som kom var at de hadde ikke lyst til å slippe inn flere folk pga. sikkerheten og noen småsjefer som vandret der (svada). Synes folket på hovden har blitt noen særinger. Vi ligner da ikke på "Bin laden" får jeg håpe. Håper vi kan treffes en gang du er der for å "Børse" litt. Vi holder forøvrig på å planlegge stripe i volda. oppe ved skitrekket i volda. Det blir bare gress selvfølgelig.
            Imponerende modell du har! rimelig heftige lowpass der ja!!
            Hilsen
            Sigbjørn Mork
            Volda

Comment

• pepsimannen

#36 Unapproved
              Fin modell

Hei EAGLE,

Ja må bare si meg enig i at modellen din er skikkelig fin! Stilig og bra lakkert.

Comment

• Minibønna
                *****istrator
                • Oct 2005
                • 390

Originally posted by Eagle
                Mener at de sa de hadde snakket med Gudmund Malones. Men det er nå så.
                Har ikke sett så mye av dere på Oppdalstreffet heller. Har tenkt mye på at det skulle latt seg gjøre å arrangere et flystevne i Møre og Romsdal oxo, det er jo egentlig ganske mange piloter her. Har snakket litt med noen i Ålesund MFK, men vet ikke helt hva det ble til. Har inntrykk av at modellflygere i Møre og Romsdal er noen særinger, som helst skal fly alene på den lokale stripa, finnes noen av dem i vår klubb iallefall. Jeg er sær på den måten at jeg gjerne vil fly sammen med flere. Å fly alene gir meg ingenting, det var heller ikke derfor jeg startet med denne hobbyen for 20 år siden.

Jaja.
                Fagernes nærmer seg heldigvis fort.
                Skål.
                Skal ha årsmøte i klubben om noen uker, der kommer vi til og diskutere/planlegge et lite fylkesstevne i løpet av sommeren, andre folk rundt om i landet er jo også velkommen. Men brennt barn skyr ilden, ikke lurt å gape over for mye. Men jeg vil komme med en dato senere. I forhold til Oppdalstreffet har vi brukt og være godt rep der før, men litt styr og rot der for noen år siden gjorde at vi kjølnet litt i forhold til det stevnet. Blir vel kanskje en tur i år, ny giv.
                Tor Henrik Hernes

Comment

• Eagle
                  • Jan 2006
                  • 1299

Originally posted by simor
                  Halloen "EAGLE" Var på hovden og så på deg når du fløy jet. meget pen flyging må jeg si. Jeg og en kompis var der og ringte på klokka i tårnet og lurte på om vi fikk komme inn å hilse på deg. Svaret som kom var at de hadde ikke lyst til å slippe inn flere folk pga. sikkerheten og noen småsjefer som vandret der (svada). Synes folket på hovden har blitt noen særinger. Vi ligner da ikke på "Bin laden" får jeg håpe. Håper vi kan treffes en gang du er der for å "Børse" litt. Vi holder forøvrig på å planlegge stripe i volda. oppe ved skitrekket i volda. Det blir bare gress selvfølgelig.
                  Imponerende modell du har! rimelig heftige lowpass der ja!!
                  Hilsen
                  Sigbjørn Mork
                  Volda
                  Hei Sigbjørn.
                  Hyggelig å høre at du likte flyvingen. Det ble noen lowpasser i løpet av dagen, de var veldig populære blant gutta i tårnet.
                  Synd at dere ikke fikk komme inn, jeg har ikke hørt at de har sagt noe om folk som ville inn heller, de holder vel det for seg selv. Neste gang jeg er der, og dere kommer, så bare be mannen i tårnet om at jeg kommer ut til dere i stedet. Så kan vi snakkes der. Kan hende jeg kan få dere innom, om dere ikke er for mange. Er mange år siden jeg har vært på Reset, er det ikke det det heter? Men det blir bra om dere får en stripe der. Har dere muligheter, så få den 200 meter lang, eller litt lenger. Da kan man fly med det meste. Problemet vi har hatt med vår stripe, er at den ble bygget for 20-40 size trainere for 20 år siden, og dagens modeller krever litt mer. Vi har utvidet stripa vår 2 ganger, og nå ser det ut til at vi kan tenke oss å utvide den igjen. Vi vil iallefall få litt mer bredde på den, da den er 6 meter på det smaleste akkurat nå.
                  Kan hende det blir en tur inn til Ørsta på fredag, men det kommer an på været. Uansett, så snakkes vi sikkert snart.

Mvh Knut Erik.

Christian:

Kan du finne ut hvem som har lakkert modellen jeg har? Har prøvd å finne det ut, for det er noe jeg ikke er helt fornøyd med på undersiden av venstre vinge. Du kan jo gi meg et hint når du finner ut hvem det er, og gi meg nr hans.
                  Så at det ligger en Extra til salgs på nettet. Den ligner på din, men ser finere ut.

Ålrait.
                  Knut Erik
                  www.torqueroller.com
                  Steikje galen
                  www.teamflyingcircus.com

Comment

• pepsimannen

#39 Unapproved
                    Lakkproblem

Bare ta det med meg du, så skal jeg se om jeg får tak i han udugelige lakkereren. husker ikke helt navnet hans, men det beynner på: Chr......

Comment

• Eagle
                      • Jan 2006
                      • 1299

Kjekt å se at det ikke bare er meg som er oppe lenge, og sitter og myser på nettet.
                      Det snør, det snør, turbinen min blør, fordi den ikke får gjør som den bør, nemlig å fly så fort som jeg tør.
                      Fin??
                      Knut Erik
                      www.torqueroller.com
                      Steikje galen
                      www.teamflyingcircus.com

Comment

• pepsimannen

#41 Unapproved
                        Poet

visste ikke at det var slike store poeter fra Hareid!

Comment

• Eagle
                          • Jan 2006
                          • 1299

Det kommer noe over meg seint på kvelden, spesielt etter et mindre inntak av snøvlestoff.
                          Har du solgt Extraen? Eller Nexusen?
                          Knut Erik
                          www.torqueroller.com
                          Steikje galen
                          www.teamflyingcircus.com

Comment

Working...