Unconfigured Ad
Collapse
RCLander T-33 Shooting Star (120mm EDF)
Collapse
X
-
hadde du montert de tankene på vingespissene?
edit. ser på bildene att du har de på. lurer på om det kan være lurt å prøve uten de på først. hadde en kyosho t33 for noen år siden. der stor det att man ikke skulle ha de på under flyging, bare for statiskComment
-
Sent fra min SM-G930F via TapatalkLars NorbergComment
-
ja jeg fortsetter i samme tråden. Lurte på en ting. står i manualen att man skal bruke epoxy over alt. men lurte på om det ville holde å bruke uhu poor der man har lange limflater langs kroppen. det korter ned tørketiden litt og mindre griseriComment
-
-
Disse gamle jet'ene har mye luft motstand så de krever kraftig vifte + små luftinntak som gjør ting ekstra vanskelig.
Gav opp en komposit E-flite F-86 med skala luft inntak (solgt)! Den ble altfor tung selv strippet til beinet.
Statisk reaksjons kraft med original innsug og utblåsningsrør var bare ca 33% av det vifta kunne gi altså
elendig. Han som kjøpte den tror han skal få den i lufta og det får han nok!
Men jeg tror landingen blir tøff ... på min lettvekts versjon var vingebelastning på 100g/dm^2!!!
Da skal man ha bra stabil motvind, støvsugd asfalt + en god porsjon flaks ...Comment
-
Comment
-
-
-
Comment
-
Comment
-
Hvordan gjorde du det med wirene til nesehjulsstyringa? har problemer med att de hekter seg i mekanismen til hjullukene så når jeg kjørte ut understellet så reiv jeg løs servoenComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment