Det bekymrer meg ikke.
Unconfigured Ad
Collapse
HE-162 - 1:4,5-skala printbar EDF
Collapse
X
-
-
-
Comment
-
Test av nytt materiale:
MEd innstillingene jeg brukte veier det 60% mindre enn PLA ved samme veggtykkelse. Det er mer elastisk enn PLA og lagheft er super. Det er ikke like sterkt som PLA, men det er nok et veldig bra egnet materiale til mange flyrelaterte ting. Jeg kommer til å bruke det til haleflater og små modeller.Comment
-
-
Test av nytt materiale:
MEd innstillingene jeg brukte veier det 60% mindre enn PLA ved samme veggtykkelse. Det er mer elastisk enn PLA og lagheft er super. Det er ikke like sterkt som PLA, men det er nok et veldig bra egnet materiale til mange flyrelaterte ting. Jeg kommer til å bruke det til haleflater og små modeller.Lars NorbergComment
-
-
-
-
-
Sammenligning med EL-39. El-39 som avbildet, uten motorluke, nesekon og vifte, veier 2500 g. He-162, som avbildet, MED vifteenhet (uten motor), veier 1680 g. Den er større og mye lettere, og jeg kan sannsynligvis fly i 12-15 minutter siden jeg kan ha dobbelt opp med batterier hvis jeg vil.Comment
-
-
Når jeg får noen karbonrør jeg mangler til høyderoroverføring så kan jeg montere halen.
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment