Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sebart Angel 50E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Kjøpte samme ESC til Sukhoien min nylig. Kjekt med den bryteren synes jeg
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • #92
      Jaggu har jeg fått tak i en sånn flymaskin jeg også. Har ikke peil på elektro. Denne var komplett. satte inn motager å fløy.
      Skjekket ikke så mye på CG. Batteriene plasserte jeg inntil vingerøret(2X 2200 Nano).
      Den funka greit. Men måtte ha mye dykkror på rygg.
      Skal skjekke litt i dag, og finne ut litt om hva som er montert i denne Var litt impulshandling kan man si,var jo fine farger og det er jo viktigst????? Eller? Å jeg var uten noe å fly med etter opprensk i hangarden. Kan få abstinens av slikt.
      Men den fløy fint, litt tung i hoover, men duverden så fin å trene rolling harrier med. Skal bli artig å bli kjent med denne Må bare få tak i noen batterier, og må vel kjøpe meg en ny lader også som kan dytte inn litt power.

      H...ete, blir kostbart dette, trodde elektro var billig å drive med jeg

      Forøvrig interesang tråd å lese igjennom.
      Attached Files
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"


      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

      Comment


      • #93
        Grattis med nytt fly da Terje.
        Rart den blir framtung med så lite batteri. Disse er beregnet for ca 4000 - 4500 6S.
        Du får åpne å se så ingen har satt inn noe lodd noe sted foran der. Eller om det er en spesielt tung motor.
        arhennie

        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
        http://hadelandmfk.no/
        www.henniehobby.no/arne

        Comment


        • #94
          Jeg får vel dra meg utti bua da, å se over hva jeg har kjøpt meg.
          Var i 50 kallas i går, så det er veldig greit å bare sitte rolig å lese forsiktig på forumet også.
          Terje Egeberg
          "Opp ska det og det får bare virke"


          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
          3DHS slick 89" EME 60.
          3DHS Slick 71"

          Comment


          • #95
            Ta deg en knert for å reparere, og så ta en handlerunde på nettet. Jo mer du reparerer jo bedre blir tilbudene. Plutselig har du alt du trenger for å fly og lade
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • #96
              Hehe.. Sikkert greit å ta det rolig idag ja, slike "xx" årslag har tendens til å bli stygge utover natta..

              Vel, grattis! Nå er vel egentlig ikke denne noen 3d modell slik jeg har fått med meg - men sikkert fin fin.

              Det er noe med at så snart man kommer over 'enmeters klassen i elektro så begynner pengeballen å rulle kjappere og kjappere.. Så lenge man holder seg under 2m riktignok, så kan man vel klare å holde det noenlunde "fornuftig" .. Imo

              Vurderer sterkt å bestille meg en 70" el maskin idag, skal skal ikke?!?! Lagt ut, nok en gang, et par PA modeller for salg til en god pris!
              Last edited by alflovvold; 03-04-11, 09:52.
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • #97
                Stusser veldig over at du kan fly rolling harrier samtidig som tyngdepunktet er slik du beskriver. Det er ikke morsomt å fly rolling harrier med cg langt foran, for å si det sånn. Og særlig ikke med et pattern-fly som har lang momentarm.
                Anders Eiebakke
                90078513

                Comment


                • #98
                  Jeg bruker Turnigy 6s/3300mah nå, jeg har batteriet ca 5cm framfor vingerøret, men merker at den er litt framtung nå med ski og alt.
                  Jeg har ca 8-9 min flytid med APC 15x8E, men den er veldig treg ut av hover med den, så jeg har byttet til en APC 16x8E og skal ut teste nå snart
                  Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
                  Harstad MFK

                  Futaba 12FG

                  ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
                  Slick 360 | Elektrokonvertert
                  ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
                  Phoenix Decathlon | ASP.70
                  Hexacopter

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Tertitten View Post
                    Jaggu har jeg fått tak i en sånn flymaskin jeg også. Har ikke peil på elektro. Denne var komplett. satte inn motager å fløy.
                    Skjekket ikke så mye på CG. Batteriene plasserte jeg inntil vingerøret(2X 2200 Nano).
                    Den funka greit. Men måtte ha mye dykkror på rygg.
                    Skal skjekke litt i dag, og finne ut litt om hva som er montert i denne Var litt impulshandling kan man si,var jo fine farger og det er jo viktigst????? Eller? Å jeg var uten noe å fly med etter opprensk i hangarden. Kan få abstinens av slikt.
                    Men den fløy fint, litt tung i hoover, men duverden så fin å trene rolling harrier med. Skal bli artig å bli kjent med denne Må bare få tak i noen batterier, og må vel kjøpe meg en ny lader også som kan dytte inn litt power.

                    H...ete, blir kostbart dette, trodde elektro var billig å drive med jeg

                    Forøvrig interesang tråd å lese igjennom.
                    Fantastisk fly. Fløy min med 6S 3600mAh og Hacker A50-16S og APC 16x10. Opplevde den som veldig nøytral og stabil, som på skinner. Ingen dykktendenser på rygg.

                    Det er riktignok ikke noe 3D fly, men den kan fint flys slik. Ta en titt på Sebarts sider og se hva de får til med den!
                    Futaba T8FG-S
                    Noen planker og noen visper

                    Comment


                    • Da har jeg tittet litt under panseret. A 50-16S og HK 100A regulator. 15X8 prop. Skal jeg kjøpe 6 s pakker i stede for 2X3S ?? Er jo enklere med enkle pakker,mindre styr.
                      Ingen lodd foran der. Alt så ryddig og greit ut.
                      Terje Egeberg
                      "Opp ska det og det får bare virke"


                      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                      3DHS slick 89" EME 60.
                      3DHS Slick 71"

                      Comment


                      • Originally posted by Jon M View Post
                        Jeg har ca 8-9 min flytid med APC 15x8E, men den er veldig treg ut av hover med den, så jeg har byttet til en APC 16x8E og skal ut teste nå snart
                        Få høre hvordan dette funker da
                        Terje Egeberg
                        "Opp ska det og det får bare virke"


                        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

                        Comment


                        • Var dessverre for mye vind,men fløy litt EPP parkfly og det gikk mere bakover enn framover, hehe
                          Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
                          Harstad MFK

                          Futaba 12FG

                          ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
                          Slick 360 | Elektrokonvertert
                          ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
                          Phoenix Decathlon | ASP.70
                          Hexacopter

                          Comment


                          • Har nå fløyet denne ca 4 timer i Påsken, men siste tur før jeg skulle pakke sammen igår endte ikke noe bra. Tok en snapproll og batteriet fortsatte rett fram, det endte i at flyet knakk i to ca på midten og masse skader i front og litt i ene vingen.

                            Årsaken til at batteriet fløy ut var at hele batteriplata/feste knakk rett av.
                            Click image for larger version

Name:	Photo apr. 22, 13 35 09.jpg
Views:	1
Size:	167.8 KB
ID:	578425
                            Click image for larger version

Name:	IMG_0519.jpg
Views:	1
Size:	130.9 KB
ID:	578426
                            Click image for larger version

Name:	IMG_0520.jpg
Views:	1
Size:	126.7 KB
ID:	578427
                            Click image for larger version

Name:	IMG_0521.jpg
Views:	1
Size:	96.3 KB
ID:	578429
                            Click image for larger version

Name:	IMG_0523.jpg
Views:	1
Size:	120.7 KB
ID:	578428
                            Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
                            Harstad MFK

                            Futaba 12FG

                            ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
                            Slick 360 | Elektrokonvertert
                            ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
                            Phoenix Decathlon | ASP.70
                            Hexacopter

                            Comment


                            • Trist men du har jo fått noen gode timer i påsken.
                              Men hadde kanskje vært enda mer morro om den hadde levd litt til. Er den ny eller brukt?

                              Comment


                              • Fugl Føniks

                                Originally posted by Jon M View Post
                                .......det endte i at flyet knakk i to ca på midten og masse skader i front og litt i ene vingen.....
                                Har sett en A-50'er som har vært verre enn din og den flyr igjen i dag - her er det bare å trø til!!!!
                                Last edited by Quadrocopter; 25-04-11, 15:50.

                                Comment

                                Working...
                                X