Unconfigured Ad
Collapse
Erfaringer med ESM Cessna 185 Composite?
Collapse
X
-
Mener det står i dok´en hvor det skal tas hull også.Last edited by KoSl; 15-11-08, 18:46.Kjell Ove
Lillehammer MFK
CMP Super Chipmunk
ESM Cessna 185
Raptor 50 T
CMP Cessna 182 ---I Eske!---Comment
-
hale
Takk takk, Det er bare wire som går heile veien frå halen til servo,ikkje sant???Står noko om noko stenger så eg ikkje heilt sjønne,i forbinnelse med halen(rod 2x300mm) i manualenKJETIL HAUGE
HARDANGER
T-REX 450 SE V2
T-REX 500 CF
T-REX 600 N
KATANA 46, SC53
AIRCOMBAT,SC32
CESSNA 185 ESM 26 BENSIN
ULTIMATE, ELEKTROComment
-
mvh stinDelta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mmComment
-
Wire hele veien ja (ser litt av det på bildet jeg postet lenger ned i denne tråden). Push-rod´ene du nevner er til høyderorene. Er din modell med compositt vinger?Kjell Ove
Lillehammer MFK
CMP Super Chipmunk
ESM Cessna 185
Raptor 50 T
-
Var nå det eg bestilte,og ja det står det på sida til elefun.men eg synst nå det er mye balsa i dei eg.men deler av vinga er noko meir solid enn restenKJETIL HAUGE
HARDANGER
T-REX 450 SE V2
T-REX 500 CF
T-REX 600 N
KATANA 46, SC53
AIRCOMBAT,SC32
CESSNA 185 ESM 26 BENSIN
ULTIMATE, ELEKTROComment
-
er de den sv26ccm motoren du har?? fra hobbycity sånn som jeg har forstått de er den lik til crrcpro Gf26i og da skal jo pittspotta til den passe rett på
mvh stinKJETIL HAUGE
HARDANGER
T-REX 450 SE V2
T-REX 500 CF
T-REX 600 N
KATANA 46, SC53
AIRCOMBAT,SC32
CESSNA 185 ESM 26 BENSIN
ULTIMATE, ELEKTROComment
-
motor montering
lurte på ein ting til.er firewall ferdig justert forhold til motor og vridnig.høyre osv.eller må ein gjera det når eg montere motor???KJETIL HAUGE
HARDANGER
T-REX 450 SE V2
T-REX 500 CF
T-REX 600 N
KATANA 46, SC53
AIRCOMBAT,SC32
CESSNA 185 ESM 26 BENSIN
ULTIMATE, ELEKTROComment
-
Hvis det er komposittivnger så er det sikkert fortsatt tre inni, men huden skal være glassfiber mener jeg.Comment
-
KJETIL HAUGE
HARDANGER
T-REX 450 SE V2
T-REX 500 CF
T-REX 600 N
KATANA 46, SC53
AIRCOMBAT,SC32
CESSNA 185 ESM 26 BENSIN
ULTIMATE, ELEKTROComment
-
Sakser inn et innlegg fra en annen tråd på forumet som kan være til nytte vedr. dette:
http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=7154
>>Evnt. for de som vil friske opp mattekunnskapene:
>>d= total distanse fra bakkant av spinnerplate til bakkant av motorbukk
>>f= motoren sideveis forskyving
>>v= vinkel på høyretrekk
>>f = d * sin(v)
>>med 2 grader høyretrekk og en motor som er totalt 100mm lang:
>>f = 10 x sin(2)
>>f= 3mm sideveis forskyving
>>__________________
>>Tom Erik SmedalKjell Ove
Lillehammer MFK
CMP Super Chipmunk
ESM Cessna 185
Raptor 50 T
-
Da har "himmelvogna" omsider fløyet jomfrutur. Den har vært (ferdig) lenge, men det har ikke"falt seg slik",før nå. Må jo si det var en gemyttelig maskin, lettere å fly enn en trainer. Nå er det bare å vente til det blir åpent vann, så jeg får prøvd den på flottører, og så kan jeg dra dra på sjøflytreff i sommer. Motoren fungerte utmerket i flyet selv om den er i overkant størrelse i forhold til anbefalt. Vil ikke ha noe problem i takeoff med flottører selv på flatt vann.Karl Hans Glommen.
Mjøsa Modellflyklubb
Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment