Unconfigured Ad

Collapse

TopFlite Piper Arrow

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • trek
    • Feb 2008
    • 39

TopFlite Piper Arrow

Er det noen som har erfaring med dette settet TopFlite Piper Arrow.
    Vurderer ett slikt til vinter bygging.

Kjell Arne
    Last edited by trek; 22-11-08, 18:40.
  • trek
    • Feb 2008
    • 39

Arrow

Ser ikke ut som noen som har bygd en slik.Har bestil en som er i posten nå.Vil bruke fly til en kompis som forbilde.

Kjell Arne
    Attached Files

Comment

• Flygal
      • Feb 2007
      • 257

Synes det var litt stusselig uten svar her, så må bare komme med de erfaringene jeg har Har hørt ganske mye bra om TopFlite! Har ikke mye erfaringer med de selv, men. Lykke til med bygginga! Håper det kommer masse bilder fra bygginga, og gjerne før pakka kommer inn døra di!
      Må bare legge ven filmer her
      Futaba 6EXA
      Futaba 10C 2,4Ghz
      Piper J3 Cub, RCV 60SP
      Katana, CRRC PRO 50ccm

Comment

• Rnoaf
        • Apr 2003
        • 122

Topflite leverer bra kvalitetssett. Veldig bra 1:1 tegninger og instruksjonsmanual. Har selv bygget Cessna182en deres. Om jeg skal gi dem trekk for noe så kunne godt plastikkdelene, som cowling ol. vært av bedre kvalitet. De kan være rene marerittet noen ganger. De kunne godt vært laget i glassfiber til denne prisen synes jeg. Liker heller ikke at det feks står "shape to match picture", så er det bilde av en perfekt vingetipp. Men går man forsiktig frem og bruker litt tid blir det som regel fint Vær obs på at disse setta krever MYE bygging og tålmodighet

Comment

• trek
          • Feb 2008
          • 39

Arrow

Da er Piper kommet til byggebordet og mange deler er sortert.Alt ser bra ut.
          Vet du hva slgs motor som ble brukt på flyet??

Kjell Arne
          Attached Files

Comment

• Flygal
            • Feb 2007
            • 257

Originally posted by trek
            Da er Piper kommet til byggebordet og mange deler er sortert.Alt ser bra ut.
            Vet du hva slgs motor som ble brukt på flyet??

Kjell Arne
            Råkult med litt bilder Hva slags motor det er brukt er jeg litt usikker på... Jeg har en meget spesiell smak når det gjelder motorer på skalafly. Jeg liker veldig godt og høre motoren jobbe veldig i takeoff! Dermed ville jeg smekt oppi en YS 63FZ-S, hvis ikke pengene hadde begrensa meg litt! Er litt som med fullsize; at du hører motoren jobber fryktelig og flyet akselrerer saakte bortove stripa! Ingenting er bedre enn det! Selv har jeg en Cub med anbefalt 110-120 4-takter, jeg putta oppi en 60 4-takter Nesten så jeg synes det er litt mye motor enda Jeg ville ikke vært redd for at den blir undermotorisert med YS'n!
            Kom med mere bilder underveis i bygginga
            Futaba 6EXA
            Futaba 10C 2,4Ghz
            Piper J3 Cub, RCV 60SP
            Katana, CRRC PRO 50ccm

Comment

Working...