Unconfigured Ad
Collapse
TopFlite Piper Arrow
Collapse
X
-
Synes det var litt stusselig uten svar her, så må bare komme med de erfaringene jeg harHar hørt ganske mye bra om TopFlite! Har ikke mye erfaringer med de selv, men. Lykke til med bygginga! Håper det kommer masse bilder fra bygginga, og gjerne før pakka kommer inn døra di!
Må bare legge ven filmer her
Futaba 6EXA
Futaba 10C 2,4Ghz
Piper J3 Cub, RCV 60SP
Katana, CRRC PRO 50ccmComment
-
Topflite leverer bra kvalitetssett. Veldig bra 1:1 tegninger og instruksjonsmanual. Har selv bygget Cessna182en deres. Om jeg skal gi dem trekk for noe så kunne godt plastikkdelene, som cowling ol. vært av bedre kvalitet. De kan være rene marerittet noen ganger. De kunne godt vært laget i glassfiber til denne prisen synes jeg. Liker heller ikke at det feks står "shape to match picture", så er det bilde av en perfekt vingetipp. Men går man forsiktig frem og bruker litt tid blir det som regel fintVær obs på at disse setta krever MYE bygging og tålmodighet
Comment
-
Hva slags motor det er brukt er jeg litt usikker på... Jeg har en meget spesiell smak når det gjelder motorer på skalafly. Jeg liker veldig godt og høre motoren jobbe veldig i takeoff! Dermed ville jeg smekt oppi en YS 63FZ-S, hvis ikke pengene hadde begrensa meg litt! Er litt som med fullsize; at du hører motoren jobber fryktelig og flyet akselrerer saakte bortove stripa! Ingenting er bedre enn det! Selv har jeg en Cub med anbefalt 110-120 4-takter, jeg putta oppi en 60 4-takter
Nesten så jeg synes det er litt mye motor enda
Jeg ville ikke vært redd for at den blir undermotorisert med YS'n!
Kom med mere bilder underveis i byggingaFutaba 6EXA
Futaba 10C 2,4Ghz
Piper J3 Cub, RCV 60SP
Katana, CRRC PRO 50ccmComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment