Unconfigured Ad
Collapse
TWM 1/3 Supercub CG...
Collapse
X
-
Ja det hadde vært morsomt å sette den opp med børsteløst men jeg liker i grunnen motorlyden godt så jeg klarer meg
Gleder meg til sene sommerkvelder med lav sol og lite vind ja. Har sånn smått planer om å bygge flottører til denne og kanskje ha den i båten til sommeren
Uansett hva det blir til blir det i allefall show
Tøft å se at det er fler og fler som flyr Cub da
Så vidt jeg kunne se var det tre storcuber på stripa deres på en og samme gang og det er jo ikke et syn man ser hver dagRune
Flyr det? Da liker jeg detComment
-
#18 UnapprovedJa det hadde vært morsomt å sette den opp med børsteløst men jeg liker i grunnen motorlyden godt så jeg klarer meg
Gleder meg til sene sommerkvelder med lav sol og lite vind ja. Har sånn smått planer om å bygge flottører til denne og kanskje ha den i båten til sommeren
Uansett hva det blir til blir det i allefall show
Tøft å se at det er fler og fler som flyr Cub da
Så vidt jeg kunne se var det tre storcuber på stripa deres på en og samme gang og det er jo ikke et syn man ser hver dag
Når det gielder lyden er den ikke så gal...Godt med sus fra 23X12 propellen.Forøvrig kan jeg si at skiene er av typen STIGA og er kjøpt på lekebutikken..Men har laget eget fjer-system på dem og det funker som bare det.Comment
-
Comment
-
Det er litt rundt omkring, for det meste IGG treff, men ogs Flittig er blitt brukt.
Det står endel på sida til Egil om turene våre. Velkommen til Grossegler.no!
Få satt inn en krok så henger jeg meg på.----------------------------------------------------------------------
Kenneth Thommesen
http://www.vingen.no/
www.bmfk.org
Ventus 2cx 1/4, Club Libelle 1/4,
RaceM, Aspire
Pike Perfection
35cc Extra 260
Extra 300L LekiComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment