Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laser skjærte kit fra Australia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laser skjærte kit fra Australia

    Ziroli og Andersen.
    Syns da ikke prisen var ille heller. Laser Cut Kits Australia

  • #2
    Hmmm, dette skjønte jeg ikke helt. Ziroli og Andersen er jo fra the US of A.

    Så her er det bare snakk om hvor du bestiller balsa og cowlinger fra. Pluss tegninger som altså kommer fra USA. Cowlinger o.l er sikkert også laget i USA. Balsaen kommer vel fra Indonesia eller fillipinene eller noe slikt....

    Så hvorfor ikke heller bestille fra Belair?

    Stuka Australia; Aus$ : 259.00 ca= 1580 NOK
    Nick Ziroli :

    Stuka UK; £195 ca= 1680 NOK
    http://www.belairdigital.co.uk

    Så da spørs det hva frakt fra Australia blir. Uansett er forskjellen liten....
    Dont expect, inspect.
    Fun Police everywhere!

    Comment


    • #3
      Ikke vet jeg. Jeg fant bare en ny tråd på FG jeg at de hadde med godkjennelse fra de nevnte om at de lager kit.
      Trodde kanskje noen likte det. Men om de samme kan fås fra et annet sted betyr jo ikke dette noe.

      Comment


      • #4
        Så negativ i dag da må da være bra att folk tar seg tid til å legge ut en link når de har oppdaget en ny forhandler. Det finner da jeg veldig intresant i hvertfall.

        Og hva er det du ikke skjønner? att det kan selges i Australia når det kommer fra usa? du linker jo til en forhandler i England

        Originally posted by kwik View Post
        Hmmm, dette skjønte jeg ikke helt. Ziroli og Andersen er jo fra the US of A.

        Så her er det bare snakk om hvor du bestiller balsa og cowlinger fra. Pluss tegninger som altså kommer fra USA. Cowlinger o.l er sikkert også laget i USA. Balsaen kommer vel fra Indonesia eller fillipinene eller noe slikt....

        Så hvorfor ikke heller bestille fra Belair?

        Stuka Australia; Aus$ : 259.00 ca= 1580 NOK
        Nick Ziroli :

        Stuka UK; £195 ca= 1680 NOK
        http://www.belairdigital.co.uk

        Så da spørs det hva frakt fra Australia blir. Uansett er forskjellen liten....
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          He he, jeg er ikke skala-mann jeg vet du. Så da må jeg jo være idiot

          Comment


          • #6
            Originally posted by anders e View Post
            He he, jeg er ikke skala-mann jeg vet du. Så da må jeg jo være idiot

            Du likte vell Decathlonen din, så "litt" skalamann er du vell? Vet du forresten hvor de selger Decathlon kit? Hmm.. Uansett, takk for link!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Trulsen View Post
              Du likte vell Decathlonen din, så "litt" skalamann er du vell? Vet du forresten hvor de selger Decathlon kit? Hmm.. Uansett, takk for link!
              Ja det er sant. Det var en utrolig modell.
              Eureka rc selger decathlon-kit

              Comment


              • #8
                hehe, jeg skjønte ikke hvorfor det skulle handles helt fra australia, da vet du.

                hadde prisen vært, si halvparten, så hadde det jo vært anderledes.

                Men var kanskje litt snar på avtrekkern.
                Last edited by kwik; 17-10-11, 20:24.
                Dont expect, inspect.
                Fun Police everywhere!

                Comment


                • #9
                  Takk!

                  Jeg søkte faktisk litt rundt på skala-kit tidligere idag, mulig jeg har fortrengt EMHW Ultimate bygget jeg gjorde tidligere - men om man ikke har dårlig tid så er det faktisk veldig artig å bygge fra bunn.

                  Jammen har de denne - som definitivt er warbird-favoritten min. Ohhhh..

                  P-38 LIGHTNING [NZ08] :

                  f
                  ilm -

                  Last edited by alflovvold; 17-10-11, 21:51.
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #10
                    He he, det går nok over når du har bygget en aerotech eller en carden til meg

                    Comment


                    • #11
                      Åja? Hehehe..
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • #12
                        Trodde det var Browny (Dave Brown) som hadde kit cutting butikken i OZ, men det er en Brad Heller.
                        Men, uansett, takk for lenken!
                        Og Brad er rask til å svare på henvendelser.
                        Jonn

                        Comment

                        Working...
                        X