Unconfigured Ad

Collapse

skala for første gang

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest

#16 Unapproved
    Bare for å gjøre det enda vanskligere så flyr pilot-rc sine decatlons megabra. Men den minste er vel en 30cc på 2.7m, så da er den vel uaktuell. Elefun selger dem.

Edit: så nå at 2m var maxgrensen din.

Comment

• Fensone
      • Apr 2012
      • 91

jeg har kun hatt arf fly, men av ren nysjerrighet har jeg kunne tenkt meg å gått i anskaffelse av et kit.
      Kva med å pimpe ein ARF?

Comment

• factions
        • May 2011
        • 93

det var veldig kult. kansje man skal sette i gang de små grå å bli litt kreativ ja. ikke dårlig ide nei

Comment

• Eureka
          Forhandler
          • Aug 2002
          • 764

Originally posted by factions
          kunne tenkt meg et litt større cub, men har sikkert hvert bra kit til å starte med vil jeg tro.
          Skal du ha en Cub, så har du en optimal skalautgave her:
          http://www.modellflynytt.no/thread32081.html

Mvh
          Kjell Aanvik

Comment

• factions
            • May 2011
            • 93

det derre så veldi nice ut..men så litt på prisen å på Eureka rc. litt for mye til min lommebok, men hadde hvert veldi veldi kult

Comment

• Eureka
              Forhandler
              • Aug 2002
              • 764

Originally posted by factions
              det derre så veldi nice ut..men så litt på prisen å på Eureka rc. litt for mye til min lommebok, men hadde hvert veldi veldi kult
              Den er veldig nice, for å si det sånn.

Og for å si som selgerne hos Rolls Royce, du har kvaliteten lenge etter at
              du har glemt prisen.

I tillegg slipper du å bygge både kropp og høyderor

Kjell

Comment

• Calmato
                • Jul 2011
                • 174

Denne er nok et godt valg for en første gangs bygger! Den er relativt stor, lett å bygge, mange pre kutta deler, og god kvalitet!

Comment

• factions
                  • May 2011
                  • 93

jeg har nettopp bestilt meg et pk-40 mk 2 trainer som mitt første byggeprosjekt, mest bare for å se om det er noe jeg har tålmodighet til å holde på med
                  så får me sjå om det blir større prosjekt senere..har veldig lyst men må se om det er no for meg først.
                  om det eventuelt blir no senere så blir det warbird. tenkte jeg skulle satse på brukt cub el noe annet høyvinget, da det er noe jeg kunne tenkt meg ganske så snart

Comment

• Calmato
                    • Jul 2011
                    • 174

Klokt valg! Kjør i gang byggetråd med flust av bilder når du har fått treverket i hus! Slik kan du høste tips og råd om du lurer på noe underveis!
                    Lykke til!

Comment

• factions
                      • May 2011
                      • 93

Det skal jeg gjøre. blir spennende dette.

Comment

• ninja
                        • Jul 2006
                        • 44

Hei igjen.Ser at er på utkikk etter en brukt cub.Jeg har en H9 1/4 skala,digitale servoer rundt om og ZG20 motor.Den står på ESM flottører,har også hjulene.Du flyr sikkert ved Rovatnet,og da er det ikke dumt med flottører.Jeg bor på Orkanger.Er det interessant så kan du jo ta kontakt på tlf.41549725,så kan vi sikkert bli enige om noe.MVH Ragnar.

Comment

Working...