Unconfigured Ad

Collapse

Fra 3D til skala.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kenolang
    • Jul 2010
    • 2530

    #1

    Fra 3D til skala.

    Nei nå er jeg lei alt dette 3D maset, har kjøpt meg skala modell!



    Blir mange timer med å bare se på dette
    Last edited by Kenolang; 01-09-13, 22:07.
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
  • Deluxe3D
    • Jun 2012
    • 354

    #2
    Tulling...
    Simen Andresen

    DX-18 TUSEN TAKK PAPPA!!!
    EF 91" Extra
    EF 70" Extra
    EF 48" MXS
    HK 51" Slick
    Indoor: RJ MX2 VPP, RJ MX2 10-9l, Arrow V6

    Takk til:
    Autopartner
    Smallsize
    Anders e

    Comment

    • Kenolang
      • Jul 2010
      • 2530

      #3
      Modellen er en Sea Fury 1800 fra Graupner.
      Motor blir EME-35, HD servoer og andre gosaker
      EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
      EF Yak-54. 110"
      EF MXS 83"
      GB Yak-55 2,2m

      Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
      Takk til:
      Autopartner.se
      http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

      Comment

      • Guest

        #4 Unapproved
        Hva med bilder da? Har bare sett av vingene jeg
        Hadde vært tøft og målt farten på den.

        Comment

        • Kenolang
          • Jul 2010
          • 2530

          #5
          Originally posted by anders e
          Hva med bilder da? Har bare sett av vingene jeg
          Hadde vært tøft og målt farten på den.
          Skal legge ut bilder etterhvert, har ikke tatt noen ennå....
          Håper farten blir bra, er mest derfor jeg har den Også flaps og retract da, det er tøft!
          EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
          EF Yak-54. 110"
          EF MXS 83"
          GB Yak-55 2,2m

          Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
          Takk til:
          Autopartner.se
          http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

          Comment

          • andersand
            • May 2012
            • 2316

            #6
            Er det sånn at venstre hjul er raskere enn høyre på den ordentlige også?

            Comment

            • Kenolang
              • Jul 2010
              • 2530

              #7
              Originally posted by andersand
              Er det sånn at venstre hjul er raskere enn høyre på den ordentlige også?
              Det ene er ofte raskere Om det er høyre eller venstre har ikke jeg kunnskap om .....
              EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
              EF Yak-54. 110"
              EF MXS 83"
              GB Yak-55 2,2m

              Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
              Takk til:
              Autopartner.se
              http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

              Comment

              • xilian
                Chief Executive Officer
                • Feb 2009
                • 6522

                #8
                Hvis du kjører luft, så varierer det faktisk. I alle fall på min

                Grattis og velkommen i warbird-klubben
                Tom I. Arntsen

                Comment

                • Kenolang
                  • Jul 2010
                  • 2530

                  #9
                  Originally posted by xilian
                  Hvis du kjører luft, så varierer det faktisk. I alle fall på min

                  Grattis og velkommen i warbird-klubben
                  Her er det ikke luft, men servoer og tid på radioen

                  Takk for det, selger nok de andre flyene en etter en nå .....
                  EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                  EF Yak-54. 110"
                  EF MXS 83"
                  GB Yak-55 2,2m

                  Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                  Takk til:
                  Autopartner.se
                  http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                  Comment

                  • alflovvold
                    • Sep 2009
                    • 5527

                    #10
                    Kult da! Hvorfor ikke variere litt for å ikke bli lei?

                    Sikla på en warbird lenge jeg da, kjører nok på det når jeg blir lei av all denne 3D tullinga.. hehe
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment

                    • tyor
                      • Mar 2005
                      • 9757

                      #11
                      Endelig tatt til fornuft du også kenolang
                      Sea fury er ett tøft fly og det jeg har sett og hatt av modeller har flydd bra også. Er jo ganske bred vinge så den flyter bra. Blir morro å høre hvordan det går.
                      Tom Nohr
                      Tennisveien 9
                      2450 Rena

                      Frsky taranis 9+
                      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                      + diverse små ting

                      Comment

                      • ole.foll
                        • Apr 2005
                        • 1043

                        #12
                        Husk å få jomfrukrasjen på film da kan filme jeg
                        Ole Kr Follstad

                        BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                        PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                        EF Extra 300 60"
                        EF Extra 300 104" Eme120
                        GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                        ESM Bearcat, NGH 38cc
                        Phoenix p51D Mustang, Dle55
                        Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                        Hangar 9 Piper cub 1\4
                        Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                        Comment

                        • Kenolang
                          • Jul 2010
                          • 2530

                          #13
                          Originally posted by tyor
                          Endelig tatt til fornuft du også kenolang
                          Sea fury er ett tøft fly og det jeg har sett og hatt av modeller har flydd bra også. Er jo ganske bred vinge så den flyter bra. Blir morro å høre hvordan det går.
                          Grunnen til at jeg kjøpte denne, var at jeg tapte ett vedemål på Arvika.... Så ikke forvent for mye
                          Den er beregnet for 20cc glow, så da puttet jeg i en 35cc bensin! Hovedmålet er fart og sneiflyging av busker... Har kun brukt utstyr jeg hadde liggende, skikkelig øko-skala!
                          Så får vi se hvor lenge jeg er skala-pilot! Moahahahaha!
                          EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                          EF Yak-54. 110"
                          EF MXS 83"
                          GB Yak-55 2,2m

                          Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                          Takk til:
                          Autopartner.se
                          http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                          Comment

                          • Kenolang
                            • Jul 2010
                            • 2530

                            #14
                            Originally posted by ole.foll
                            Husk å få jomfrukrasjen på film da kan filme jeg
                            Må nok filmes den ja
                            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                            EF Yak-54. 110"
                            EF MXS 83"
                            GB Yak-55 2,2m

                            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                            Takk til:
                            Autopartner.se
                            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                            Comment

                            • tyor
                              • Mar 2005
                              • 9757

                              #15
                              Originally posted by Kenolang
                              Grunnen til at jeg kjøpte denne, var at jeg tapte ett vedemål på Arvika.... Så ikke forvent for mye
                              Den er beregnet for 20cc glow, så da puttet jeg i en 35cc bensin! Hovedmålet er fart og sneiflyging av busker... Har kun brukt utstyr jeg hadde liggende, skikkelig øko-skala!
                              Så får vi se hvor lenge jeg er skala-pilot! Moahahahaha!
                              hehe du kan jo sette opp noen påler og fly reno race i miniatyr, Kommer til å bli funke knall med den motoren der
                              Tom Nohr
                              Tennisveien 9
                              2450 Rena

                              Frsky taranis 9+
                              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                              + diverse små ting

                              Comment

                              Working...