If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Siden skal nå fungere som normalt igjen! Har også lagt inn kryptering (https/SSL) som gjør at browseren er litt mer fornøyd. Fortsatt trøbbel? Gi meg beskjed.
Det samme gjelder for øvrig www.modellsalg.no
Håper å kunne frakte den med senterseksjonen på, og hekte på ytre vingehalvdeler på stripa,.
Kenneth: Husk at Skoger ble planlagt under den verste Stick40 Syndrom perioden, så plass trengte de ikke mye av
mer fremgang. I vinter skal det bygges har begynt på naceller og det er utrolig moro. dessverre blir cowlingene små, så motorene vil stikke endel ut. mulig jeg må sette inn batterimotorer ??
kommer til å lage skuffer som går inn i nacellene så jeg kan ta ut motor, tank og servoer i ett.
mer fremgang. I vinter skal det bygges har begynt på naceller og det er utrolig moro. dessverre blir cowlingene små, så motorene vil stikke endel ut. mulig jeg må sette inn batterimotorer ??
kommer til å lage skuffer som går inn i nacellene så jeg kan ta ut motor, tank og servoer i ett.
[ATTACH=CONFIG]72037[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72038[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72039[/ATTACH]
Dette er jo egentlig helt fantastiskt !
Jeg begynner nesten å tro at du kommer til å fullføre dette prosjektet .
Det betyr jo bare en ting; At du har funnet tilbake til den gleden det kan være å skape noe selv, i stedet for bare å fly ARF'er.
Nå vil vi få minst 3 store 4-motorere på de kommende warbird fly-ins; En Langaster, en Liberator, og så , ja, noe så sjeldent som en Ju-290. Tror aldri jeg har hverken hørt om, aller minst sett, en så stor modell av en Ju-290.
Det blir en veldig spesiell opplevelse når vi får se denne i lufta.
Comment